Zamknij

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

12:54, 18.04.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:55, 18.04.2018
Skomentuj Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

Firmy bardzo często inwestują w profesjonalne gadżety reklamowe. To część koncepcji marketingowej, której celem jest budowanie świadomości marki. Czy takie działanie w dzisiejszych czasach ma jeszcze sens, a jeśli tak, to w czym może pomóc?

Zapoznaj klientów ze swoją marką

Reklama to podstawa. Żeby potencjalni klienci zainteresowali się naszą ofertą, muszą najpierw poznać firmę i profil jej działalności. Nawet tak niepozorny gadżet, jak kubek, z którego będą pić codziennie kawą, może ich poinformować o istnieniu danej firmy. Częste obcowanie z jej logiem rodzi także skojarzenia. Prawdopodobnie to o tej marce pomyślą, gdy przyjdzie im na myśl wybrana branża i to jest właśnie naszym głównym celem, gdy prowadzimy działalność. Nie można mówić o zaistnieniu marki, bez jej świadomości u klientów. Oczywiście zwykłe gadżety nie będą wystarczające. Najważniejsze jest to, aby nasz produkt bądź usługa była w stanie obronić się sama. Powinna ją zatem cechować dobra jakość i dopasowanie do klienta.

Spraw dobrze wrażenie

Większość osób uwielbia dostawiać prezenty, tym bardziej jeśli są one praktyczne. Nawet drobny upominek może sprawić, że na twarzy klientów pojawi się uśmiech. Wybór gadżetów reklamowych ma bardzo duże znaczenie. Zazwyczaj rozdaje się je na targach handlowych i stoiskach informacyjnych. W ten sposób można skłonić potencjalnego odbiorcę do wysłuchania naszej oferty. Dobrym pomysłem może być np. zorganizowanie konkursu z nagrodami. W ten sposób możemy wywołać określoną reakcję i zachęcić do działania. Dawniej wśród gadżetów reklamowych znajdowały się przeważnie smycze i breloczki. Obecnie nadal można się z nimi spotkać, jednak o wiele chętniej wybierane są chociażby pendrive. Jest to bowiem urządzenie, które z pewnością przyda się każdemu, a przy tym doskonale pasuje do obecnych czasów. Równie dobrym pomysłem mogą być kalendarze i notesy. Takie gadżety biurowe sprawdzają się niezależnie od okazji. Niemniej, istotna jest ich kolorystyka, która musi nawiązywać do naszej firmy. Każda z nich posiada przecież swoje logo, dlatego dobrze jest je wykorzystać. 

W jaki sposób umieścić logo na gadżetach reklamowych?

Najlepiej złożyć specjalne zamówienie w firmie, która zajmuje się tego rodzaju usługami. Obecnie do najnowocześniejszych technik nadruku zalicza się termotransfer. Opiera się on na termicznym wgrzaniu w materiał przygotowanego wcześniej wzoru bądź szablonu. Dzięki temu całość prezentuje się bardzo naturalnie. Taki nadruk cechuje się wysoką jakością i trwałością. Zyskujemy wówczas pewność, że nie zejdzie wraz z upływem czasu. Umieścić można go m.in. na koszulce, kubku, smyczy, długopisie i wielu innych gadżetach.

Poza logiem firmy, warto dodać także hasło reklamowe, które klienci od razu skojarzą z naszą firmą. W ten sposób zyskamy pewność, że łatwiej zapamiętają jej nazwę, a także profil działalności.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%