Zamknij

Agencja SEO ? jak ją wybrać?

14:06, 12.09.2017 artykuł sponsorowany
Skomentuj Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

O pozycjonowaniu i tym, że jest ono skuteczne, mówi się coraz więcej. Coraz większa ilość osób, które prowadzą działalność w Sieci, niezależnie od tego, czy zajmują się one sprzedażą towarów czy usług, myśli o tym, jak poprawić widoczność swojej strony w Sieci, a co za tym idzie – zwiększyć przychód. Dla firmy – niezależnie małej czy dużej – najważniejsza jest strona internetowa, nie zaś działania w kanałach social media. Stąd tez bierze się bardzo duże zainteresowanie firm pozycjonowaniem stron.

Dlaczego pozycjonowanie jest skuteczne?

Około 22 milionów Polaków ma dostęp do Internetu. Z tego blisko 80% użytkowników Sieci, wyszukuje informacji o produkcie na stronie firmy. Jeśli nasza strona, znajduje się na pierwszej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, jesteśmy w stanie zagarnąć blisko 50% kliknięć całego ruchu Google. Rachunek jest zatem bardzo prosty: im wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania znajduje się nasza strona, tym lepiej dla naszej firmy. Szansa na skuteczne pozycjonowanie to Agencja SEO - http://www.the-first.pl/. To realny zysk a także szansa na rozwój przedsiębiorstwa. To mocne podstawy do tego, aby zastosować takie działanie, jakim jest pozycjonowanie.

Agencja SEO – posłuchaj eksperta

Pozycjonowanie jest skuteczne, aczkolwiek musimy pamiętać o tym, żeby zostało ono wykonane w sposób właściwy. System Wymiany Linków czy zaplecza, które w krótkim czasie generują bardzo dużą ilość linków – to działania z zakresu Black Hat SEO. Wyszukiwarki postrzegają je jako szkodliwe, a w związku z tym, mogą nałożyć na nas obostrzenia w postaci filtrów algorytmicznych.

Zdaniem Jakuba Wasielewskiego, CEO agencji marketingu internetowego The First: Agencje SEO, powinny zwracać uwagę przede wszystkim na możliwości rozwoju. nie chodzi tu jednak o rozwój na poziomie pozyskiwania klientów, ale tez umiejętności pracowników. Odbywanie różnego rodzaju szkoleń, m.in tych które nie koniecznie są powszechnie dostępne. Największą tajemnicą pozycjonowania jest praktyka. Jeśli mówimy o pozycjonowaniu, musimy szkolić się u najlepszych praktyków i nieustannie przeprowadzać kosztowne i wymagające testy.

Zlecając pozycjonowanie agencji SEO, mamy pewność, że działania mające na celu podniesienie naszej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania, będą odbywały się wedle standardów White Hat SEO. Co to oznacza? Bezpieczne, dobrej jakości linki a także wysokiej jakości publikacje contentowe – to tylko niektóre z elementów składowych działań określanych mianem White Hat SEO. Ważne jest przy tym także to, aby nie pozyskiwać ogromnej ilości linków w krótkim czasie, zaś mniejszą ilość, ale za to o lepszej jakości. Jakość strony, na której umieszczamy nasze publikacje, jesteśmy w stanie ocenić, na podstawie analizy czynników takich jak Citation Flow (CF) czy Trust Flow (TF). Im wyższe te współczynniki, tym lepiej dla naszej strony. Google będzie przychylnie oceniało content na nich umieszczany, a co za tym idzie – także i naszą stronę. A stąd już jest bardzo prosta droga do tego, aby znalazła się ona na pierwszej stronie wynikowej. Agencja SEO, będzie wiedziała jak takie działania wdrożyć w sposób bezpieczny i legalny.

Inwestycja w pozycjonowanie jest w pełni opłacalna. Wybierając agencję SEO, nie tylko jesteśmy zabezpieczeni umową o świadczenie konkretnych usług, ale też wiemy, na co dokładnie idą nasze pieniądze. Większość agencji bowiem raportuje przeprowadzane co miesiąc prace swoim klientom, tak by mogli oni zobaczyć efekty ich działań. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%