Zamknij

Docieraj ze swoją ofertą do nowych odbiorców. Pozycjon

14:43, 03.10.2019 Poradnik Aktualizacja: 13:29, 12.06.2023
Skomentuj

Niejeden reklamodawca długo głowi się nad tym, gdzie powinien opublikować czy wyemitować swoje materiały. Od znalezienia trafnej odpowiedzi na to pytanie zależy wszak to, czy uda mu się dotrzeć do właściwych odbiorców, których zainteresowanie uda się wzbudzić. Internet otworzył przed nami w tym zakresie nieznane dawniej możliwości, jednak by z nich skorzystać, trzeba sięgnąć po właściwe metody. Przyjrzyjmy się bliżej najdoskonalszym z nich.


Szukasz nowych klientów? Niech znajdą Cię sami!

Nie jest tajemnicą, że wiele decyzji zakupowych podejmujemy w sposób dość impulsywny, w rezultacie oddziaływania czynników, których niekoniecznie możemy być świadomi. Dlatego tak ważne jest umiejętne tworzenie wszelkich treści promocyjnych. Jednocześnie jednak, sam fakt, iż są one reklamą, u części osób wzbudza pewną rezerwę. Dotyczy to także użytkowników internetu, co określa się mianem ślepoty banerowej - zjawisko to opisano już w 1998 roku! Więcej: im bardziej krzykliwy będzie taki element, tym większe jest prawdopodobieństwo, że zostanie zignorowany i odruchowo zakwalifikowany przez umysł odbiorcy jako treść zupełnie nieużyteczna. Dodajmy do tego fakt, że polscy użytkownicy sieci nader chętnie korzystają z wtyczek blokujących reklamy i okazuje się, że promocja w niej wcale nie jest tak łatwa, jak mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać. Jak z tego wybrnąć? Po prostu: reklamuj się bez reklam!

Każda treść, do której docieramy samodzielnie, budzi w każdym z nas nieporównywalnie mniejszą rezerwę. A jak to robimy? Oczywiście korzystając z wyszukiwarki Google, od lat cieszącej się popularnością wśród niemal wszystkich internatów. To przede wszystkim właśnie tam warto na nich czekać, a usługą, która to umożliwia jest pozycjonowanie stron. Sprawdź, jak skuteczną!


Pozycjonowanie stron pozwoli Ci radykalnie podnieść sprzedaż

O tym, jakie korzyści niosą ze sobą wysokie lokaty w wynikach wyszukiwania, wiadomo już od wielu lat. Świadoma toczącej się o nie zażartej rywalizacji była też firma Google. Nowe algorytmy zaczęły więc dużo wnikliwiej badać zawartość sieci i spowodowały, że strony, do których prowadziło wiele niskiej jakości linków natychmiast spadły ze swoich miejsc. Minęły bezpowrotnie czasy, gdy pozycjonowanie mogło być zadaniem dla posiadającego jedynie podstawową wiedzę amatora. Niezależnie od tego, czy walczymy o rynek krajowy, czy też duże miasto, takie jak np. Częstochowa, a może jego dzielnicę. Jedynym efektywnym rozwiązaniem jest powierzenie go profesjonalnej agencji SEM. Niektóre z nich, tak jak np. firma AFTERWEB, oferują także obsługę reklam Ads wyświetlanych w sąsiedztwie wyników organicznych, które wraz z wysokimi lokatami w nich przynoszą najlepsze efekty. Ich wyjątkowość polega na tym, że w najmniejszym stopniu podlegają one opisanemu wyżej zjawisku ignorowania treści marketingowych. Jest to rezultatem tej samej cechy, którą charakteryzuje się pozycjonowanie: możliwością precyzyjnego odpowiedzenia na potrzeby użytkownika sieci, który, dla własnej wygody, sięga zwykle po pierwsze dostępne linki. Zadbaj więc o to, by prowadziły one właśnie do Ciebie!

(Poradnik)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%