Zamknij

Barista

Nr oferty: StPr/25/0974Dodane przez: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NOWE HORYZONTY"

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zygmunta Starego 1, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
: Zakres obowiązków: *przygotowywanie kaw i napojów zgodnie z recepturami, *obsługa klientów i kasy fiskalnej, *przygotowywanie posiłków typu fast food, *dbanie o czystość i estetykę sali oraz baru, *współpraca z zespołem w codziennym funkcjonowaniu kawiarni.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 14.11.2025
: od 2 333 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NOWE HORYZONTY"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zygmunta Starego 1, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Grażyna Małecka
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej: Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych. Oferujemy: zatrudnienie na umowę o pracę na czas zastępstwa, możliwość rozwoju zawodowego, bogaty pakiet świadczeń socjalnych, system premiowy. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność wykonywania pracy poza biurem, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnosciami, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Szczegółowe informacje na stronie internetowej ZUS w zakładce Praca w ZUS
StPr/25/0977
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: *przygotowywanie kaw i napojów zgodnie z recepturami, *obsługa klientów i kasy fiskalnej, *przygotowywanie posiłków typu fast food, *dbanie o czystość i estetykę sali oraz baru, *współpraca z zespołem w codziennym funkcjonowaniu kawiarni.
StPr/25/0974
data rozpoczęcia pracy od 14.11.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Jedna zmiana w zakresie godzin między 07.30 do 15.30 wymiar czasu pracy: 1/2 etatu zatrudnienie od wrzesień/ październik
StPr/25/0961
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 2 600 PLN

Rozładinek i załadunek samochodów, przyjmowanie i wydawanie towarów do i z magazynu, układanie towarów na regałach, kompletowanie zamówień, obsługa wózka widłowego, prowadzenie pojazdów, inne prace magazynowe. Dwie zmiany 06.00-14.00, 14.00-22.00 Okres próbny 3 m-ce
StPr/25/0963
data rozpoczęcia pracy od 06.11.2025
wynagrodzenie od od 5 250 PLN

Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów zagranicznych i polskich, nadzór nad zamówieniami, posprzedażowa obsługa klienta na wysokim poziomie, współpraca z innym działami firmy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - do 3 m-cy, jedna zmiana od pn. do pt. w godz. 08:00 - 16:00. Praca także dla osób z niepełnosprawnościami.
StPr/25/0964
data rozpoczęcia pracy od 06.11.2025
wynagrodzenie od od 6 400 PLN

Prace murarskie wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń w budynkach administrowanych przez MZGM w Pile, praca na wysokości powyżej 3 m. jedna zmiana 07.00-15.00 Praca doceloeo na czas nieokreślony.
StPr/25/0965
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zapoznanie z podstawowymi przepisami prawnymi, zapoznanie z formami pomocy, wykonywanie pod nadzorem prac administracyjno-biurowych, nauka obsługi urządzeń biurowych, kserowanie druków i materialów pomocniczych.
StPr/25/0966
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

prace magazynowe i logistyka, przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności towaru z dokumentami, wprowadzanie danych do systemu sprzedażowego.
StPr/25/0967
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

wystawianie faktur, przeliczanie różnic kursowych, układanie dokumentów, wysyłanie poczty
StPr/25/0959
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

1) Obsługa techniczna i organizacyjna zajęć dydaktycznych w Centrum Symulacji Medycznej (CSM): przygotowanie sprzętu, fantomów, symulatorów i sal przed zajęciami, charakteryzacja symulatorów zgodnie ze scenariuszem zajęć, sprawdzenie kompletności oraz sprawności sprzętu i zestawów, obsługa oprogramowania symulatorów pacjenta podczas zajęć, obsługa sprzętu audio-wideo (kamery cyfrowe, mikrofony, projektory, miksery audiovideo) w trakcie zajęć symulacyjnych, utrzymanie porządku technicznego sal po zakończonych zajęciach, dezynfekcja i uzupełnienie materiałów jednorazowych, ocena stanu technicznego sprzętu po zajęciach oraz przygotowanie go do kolejnych ćwiczeń. 2) Współpraca z nauczycielami akademickimi: pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć w salach symulacji wysokiej wierności, wydrukowanie i przygotowanie dokumentacji dydaktycznej na zajęcia, przyjmowanie dokumentacji od studentów, wykładowców po zakończeniu ćwiczeń. 3) Prowadzenie dokumentacji i administracja systemów: prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu zajęć w CSM, obsługa aplikacji wspomagających nauczanie i baz scenariuszy symulacyjnych (wprowadzanie i aktualizacja danych), przygotowywanie planu obciążenia sal CSM oraz zestawień wykorzystania sprzętu. 4) Obsługa strony internetowej Katedry Pielęgniarstwa: aktualizowanie informacji dydaktycznych (np. planów zajęć, ogłoszeń), zamieszczanie bieżących informacji o działalności CSM i Katedry, współpraca przy promocji działań edukacyjnych Katedry i CSM. 5) Promocja i reprezentacja Centrum Symulacji Medycznej: zaangażowanie w organizację i przebieg wizyt studyjnych, delegacjami oraz przedstawicielami innych uczelni, prezentowanie wyposażenia, działalności dydaktycznej i możliwości CSM, wspieranie działań promujących CSM i Katedrę podczas wydarzeń akademickich i konferencji. 6) Nadzór nad sprzętem i zapasami: bieżący nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów i urządzeń medycznych, zgłaszanie usterek i zlecanie serwisu zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontrola stanu zapasów materiałów zużywalnych i sprzętu medycznego, prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych, czynny udział w procesie inwentaryzacji, przygotowanie zapotrzebowania i składanie zamówień za zgodą przełożonego. 7) Wsparcie techniczne innych pracowni: pomoc techniczna w obsłudze zajęć prowadzonych w Pracowni Mikrobiologii i Parazytologii, dbałość o wyposażenie i porządek w tych pracowniach. 8) Porządkowanie i utrzymanie sal dydaktycznych: utrzymywanie ładu i organizacji w salach CSM, układanie i segregacja sprzętu oraz materiałów w szafkach medycznych, dbałość o estetykę i funkcjonalność pomieszczeń
StPr/25/0956
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN