Zamknij

Sprzedaż biżuterii online jako reklama dla jubilera - O

13:24, 25.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:24, 25.08.2020

Wielu przedsiębiorców, utrzymujących się ze sprzedaży detalicznej zaczyna zauważać, że w ich salonach i sklepach klientów zaczyna ubywać… Rynek nie znosi próżni, więc na pewno zakupów dokonują gdzieś indziej. U konkurencji też raczej pustki, więc głównym winowajcą musi być Internet. A gdyby tak zacząć na tym zarabiać?

Internetowa sprzedaż biżuterii – problemy początkujących

Przy pierwszych planach sprzedaży biżuterii droga internetową pojawia się największy problem: logistyka. Nowe przedsięwzięcie jubilera z Poznania niesie ze sobą ogrom wyzwań organizacyjnych. Musimy znaleźć kurierów, opracować model bezpiecznego i estetycznego pakowania naszych wyrobów z metali szlachetnych, założyć funkcjonalną stronę internetową, obsługującą e-commerce czy zadbać o dogodne formy płatności dla klientów. Zadań, które stoją przed właścicielem nowego przedsięwzięcia jest bardzo wiele, a czas na organizację ograniczony. Internetowy sklep ma nam przecież szybko przynieść zysk (choćby marketingowy).

Pozostańmy przy sprzedaży stacjonarnej

Trwanie w miejscu, w którym jesteśmy też nie będzie ostatecznie dobrym rozwiązaniem dla rozwoju firmy. Musimy pomyśleć o naszym przedsiębiorstwie w perspektywie długofalowej, która nie wróży wiele dobrego dla sprzedaży stacjonarnej. Ponad 50% Polaków kupuje w Internecie, a tendencja a dalej jest wzrostowa. Nawet jeśli nie jesteśmy przekonani do pomysłu sprzedaży online, musimy pokazać nasz biznes w Internecie i zrobić to na tyle dobrze, by klienci wiedzieli, że do nas warto przyjść.

Plebiscyt branżowy Orły Jubilerstwa

Papierkiem lakmusowym artystycznych umiejętności w zakresie obróbki metali szlachetnych i kamieni są opinie od klientów. Z tego faktu zdają sobie sprawę organizatorzy plebiscytu Orły Jubilerstwa (https://www.orlyjubilerstwa.pl/), który co roku wybiera najlepszych przedsiębiorców branży. Wyniki konkursu opierają się o oceny, które wystawiane są na portalach typu Panorama Firm, Zumi, Facebook czy Cylex w formie punktów czy gwiazdek. Średnia liczona z tych ocen, która wyniesie 8.0 lub więcej punktów pretenduje do uzyskania miana Orła Jubilerstwa w mieście działalności zakładu. Najlepsi dodawani są do listy zwycięzców plebiscytu i mają prawo otrzymać wyjątkowy zestaw materiałów marketingowych. Dyplom z wyróżnieniem, list gratulacyjny, logo plebiscytu do dowolnego użytku i tabliczka ze szkła akrylowego odpowiednio wyeksponowane udowodnią wszystkim niedowiarkom, że jesteśmy najlepsi w tym, co robimy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%