Zamknij

Idealna wizytówka - czyli jaka?

17:44, 12.05.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 17:46, 12.05.2022
Skomentuj

Wizytówka jest jednym z najważniejszych elementów promocji marki, niezależnie od tego, jak duża i rozpoznawalna byłaby firma. Aby jednak wizytówki należycie spełniały swoją rolę, muszą być dopasowane wyglądem do branży, którą promują. Jakie cechy powinna mieć zatem dobra wizytówka reklamowa i na co zwracać uwagę podczas projektu?


Dlaczego dobry projekt wizytówki jest tak ważny?

Każda branża rządzi się swoimi prawami i ma określone grupy docelowe, które z kolei posiadają indywidualną charakterystykę. Warto wziąć to pod uwagę podczas zlecania projektu wizytówki, ponieważ nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi na pytanie, jak powinna wyglądać wizytówka. O ile proste, wręcz minimalistyczne wizytówki sprawdzą się idealnie w branżach takich jak usługi prawne i notarialne, architektura oraz bankowość, o tyle kolorowe i wymyślne wizytówki reklamowe będą wręcz wskazane dla prywatnego przedszkola, grafika komputerowego i fryzjera.

Kolorystyka wizytówki jest więc bardzo indywidualną sprawą, podobnie z resztą jak wykończenie papieru. Minimaliści cenią sobie szorstki, kredowy papier, który jest surowy w dotyku i ma niezwykle stylową formę. Zlecając wykonanie takiej wizytówki warto zorientować się, jaka jest gramatura papieru, na którym pracuje wykonawca - chodzi oczywiście o to, by nie okazało się, że dostarczone wizytówki bardzo szybko zaginają się na rogach i wycierają od noszenia w portfelu. W wielu branżach lepiej sprawdzi się wizytówka błyszcząca, która jest bardziej odporna na niekorzystne warunki - dlatego będzie dobrym rozwiązaniem dla specjalistów pracujących w wilgotnych pomieszczeniach, gdzie papier bez laminatu szybko się niszczy.


Wizytówka jednostronna czy dwustronna?

Ważne jest również wybranie sposobu zadruku wizytówki. Jeśli zleceniodawcy zależy na tym, by wizytówka zawierała jedynie jego imię, nazwisko, nazwę firmy oraz dane kontaktowe, zadruk jednostronny może być w pełni wystarczający. Dwustronne zadrukowanie wizytówki może pozwolić na jej lepszą personalizację - nawet wówczas, gdy ilość danych do przekazania klientowi jest znikoma. Na drugiej stronie wizytówki można umieścić np. logo firmy, które ułatwi poprawne zidentyfikowanie wizytówki potencjalnemu klientowi - zwłaszcza, jeśli ma ich całkiem pokaźną kolekcję.

W niektórych branżach druga strona wizytówki ma szczególne znaczenie i umożliwia przekazanie klientowi dodatkowych informacji. Będzie tak w przypadku usług kosmetycznych, fryzjerskich czy dietetycznych, gdy specjalista może wykorzystywać wizytówkę nie tylko do podtrzymania kontaktu z klientem, ale również zapisania na niej daty następnej wizyty. W tym celu na drugiej stronie wizytówki nadrukowuje się specjalną rubrykę, w której można wpisać datę i godzinę. Dzięki temu klient nie przegapi umówionego terminu wizyty u ulubionego specjalisty i będzie zawsze miał pod ręką numer telefonu do firmy - choćby po to, by polecić ją znajomemu.


Gdzie zlecić wydruk wizytówek?

Profesjonalny wydruk wizytówek najlepiej powierzyć doświadczonej firmie, np. https://www.kseroa0.pl/wizytowki-wydruk-wizytowek - specjaliści z tej drukarni cyfrowej przyjmują też małe, indywidualne zamówienia - już od 100 szt. wizytówek, a czas realizacji to nawet poniżej 24H. Firma drukuje wizytówki zarówno w najbardziej powszechnych, jak i niestandardowych rozmiarach. Co ważne, zlecenie wydruku wizytówek można złożyć przez Internet, bez konieczności wychodzenia z domu.

Dobra drukarnia wizytówek reklamowych zadba o to, by realizacja była szybka, a całość prezentowała się profesjonalne i elegancko.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%