Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłosił konkurs na projekt graficzny nowego logo Państwowej Straży Pożarnej. Konkurs skierowany jest do każdej osoby fizycznej lub prawnej.
Projekt logo musi być zaprezentowany (naklejony) w podstawowej wersji kolorystycznej na sztywnej planszy w formacie A4 w następujących wymiarach: 15x15, 7x7, 1,5x1,5 cm. Do projektu należy załączyć wersję elektroniczną (w podstawowym oraz monochromatycznym wariancie kolorystycznym) na płycie CD/DVD lub innym nośniku w formacie pdf oraz jpg, rozdzielczość min. 300 dpi oraz w formatach cdr, ai, eps.
Projekty wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 grudnia 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Gabinet Komendanta Głównego ul. Podchorążych 38 00-463 Warszawa z dopiskiem „projekt logo PSP".
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 26 grudnia.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz