Kalendarze książkowe stają się znowu modne i chociaż istnieje ich elektroniczna wersja, są nadal popularne nie tylko wśród dorosłych ceniących tradycyjne notatki, ale także wśród młodych ludzi. To jeden z popularniejszych elementów wyposażenia biurowego – są przede wszystkim funkcjonalne, gdyż ułatwiają życie. Dzięki notatkom i datom zaznaczonym w kalendarzu nie zapomnimy o ważnym wydarzeniu, nie przegapimy daty zgłoszenia na targi branżowe lub bez trudu odnajdziemy adres mailowy czy inne dane kluczowego kontrahenta.
Większość firm wyposaża swoich pracowników i kontrahentów w kalendarz książkowy. Jest to doskonałe narzędzie pracy umożliwiające sprawne zaplanowanie poszczególnych obowiązków każdego dnia, sporządzenie ważnych notatek, a także zaznaczenie istotnych dat, zapisanie godziny spotkania czy numeru zlecenia. Kalendarz książkowy ma wiele zalet, a jego największą zaletą jest łatwy dostęp do kluczowych informacji. Poza tym na ogół jego format jest bardzo poręczny, co oznacza, że bez trudu mieści się do damskiej torby lub męskiej teczki. Ponadto współczesne kalendarze w formie książkowej wyglądają bardzo elegancko: mają efektowną oprawę, często zaprojektowaną specjalnie dla potrzeb danej firmy oraz przejrzysty layout.
Idealny pracownik biurowy powinien być dobrze zorganizowany i zdyscyplinowany, a także kreatywny i skuteczny. Skuteczność i możliwości działania zależą od dostępu do kluczowych informacji, bez których nie można np. omówić szczegółów dalszej współpracy. Dlatego podręczny notes razem z kalendarzem stanowią niezawodne narzędzie i jednocześnie elegancki gadżet, który można także wyeksponować na spotkaniu z kontrahentem. Tradycyjny layout kalendarza oznacza pewną powtarzalność elementów graficznych, dzięki czemu bez trudu odnajdziemy kolejny dzień tygodnia i zaznaczymy ważną datę markerem, a w razie potrzeby również tasiemką. Dzięki temu oszczędzimy mnóstwo czasu na żmudne poszukiwania dotyczące szczegółowych ustaleń w poczcie elektronicznej. Wystarczy, że napiszemy krótką notatkę w postaci konspektu wymieniając to, co najważniejsze. Szybko zerkamy do kalendarza i możemy przystąpić do dalszych zadań.
Zazwyczaj kalendarz posiada dane teleadresowe i logotyp firmy. Ponadto można w nim zamieścić krótki opis firmy, wybrane grafiki, np. mapkę dojazdu, mapę z oddziałami firmy w Polsce i na świecie. To ogromny atut, zwłaszcza jeśli zamierzamy podarować kalendarz naszym kontrahentom. Większość kalendarzy wyposażono również w notes, w którym w jednym miejscu można zebrać najważniejsze informacje i notatki. Szeroki wybór kalendarzy z różnymi elementami proponuje producent https://kalendarzefirmowe24.pl/kalendarze-ksiazkowe-3.
Jeśli firma zatrudnia wielu pracowników pracujących w różnych działach, to prawdopodobnie szykujemy dla nich świąteczne upominki. Jednym z prezentów może być kalendarz książkowy. To także narzędzie ułatwiające organizację pracy. Można w nim zaznaczać ważne daty spotkań, wydarzeń targowych i akcji marketingowych, zanotować najważniejsze ustalenia i dane kontrahentów. To również doskonały prezent dla klientów firmy czy dostawców. Dzięki takim upominkom możemy przypomnieć o swojej obecności na rynku oraz o produktach i usługach.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz