Zamknij

Ponad 320 połączeń z Piły. Prosto spod drzwi domu!

13:33, 26.04.2022 Aktualizacja: 07:39, 02.05.2022
Skomentuj

Wydłużenie 1 maja br. dwóch tras Hopera spowoduje, że mieszkańcy Piły zyskają kilkadziesiąt nowych połączeń, prosto spod drzwi domu, umożliwiających podróż w Opolskie i na Śląsk. Pilanie będą mogli wygodnie, bez przesiadek podróżować do popularnych kurortów, takich jak Ustroń, Goczałkowice-Zdrój, ale również do Opola, Katowic, Bielsko-Białej czy Częstochowy. Bilety są już dostępne w sprzedaży.


Wygodna podróż do sanatorium, w góry i nad morze

Dzięki Hoperowi mieszkańcy Piły już od 2019 roku mogą już podróżować door-to-door do ponad 200 lokalizacji w Polsce. W tym dalekobieżnym transporcie to sami pasażerowie, a nie przewoźnik wskazują dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży, w tym nie tylko duże miasta, ale również bardzo małe miejscowości. Wśród nich jest wiele miejscowości turystycznych i uzdrowisk. Podróż pilan Hoperem nie ogranicza się tylko popularnych destynacji. Przeglądając mapę hoper.pl/trasy-krajowe/Piła można zauważyć, że każda, nawet bardzo mała miejscowość, jeśli tylko jest na trasie przejazdu, może być miejscem docelowym pasażera. Daje to w sumie, po modyfikacjach z 1 maja br., ponad 320 możliwości wyjazdu z adresu pod adres dla pilan.


Nie przyjedziecie na dworzec?

Kiedy firma Hoper w 2018 roku roku uruchomiła transport door-to-door na długich odcinkach, nawet przez całą Polskę, spotkała się niejednokrotnie z zaskoczeniem i niezrozumieniem. Jak to? Nie przyjedziecie na dworzec? Kierowca odbierze mnie spod domu? Dopiero tłumaczenie, że Hoper to tak jakby międzymiastowa taksówka dało wyobrażenie o funkcjonowaniu tego rodzaju transportu. Nie ma określonych regularnych przystanków, ponieważ przystankiem początkowym jest adres domowy pasażera a końcowym adres docelowy jego podróży np. adres hotelu, akademika czy sanatorium. Dostępność takiej formy podróży doceniają szczególnie starsi pasażerowie, którzy w ankietach wypełnianych po przejeździe piszą o swoich doświadczeniach z Hoperem:

Bożena:- Pełna obaw zamówiłam podróż dla mamy z punktu do punktu Jestem bardzo mile zaskoczona. Na 15 minut przed przyjazdem kierowca wysłał sms. Bardzo profesjonalna obsługa. W imieniu mamy dziękuję kierowcy, który był tak miły, że ciężką walizkę zaniósł pod same drzwi :)

Grzegorz: - Fajna forma usługi transportowej. Jechałem pierwszy raz i bardzo pozytywne odczucia. Super wygodnie jeżeli chodzi o możliwość wejścia na pokład i wysiadania dokładnie pod wskazanymi drzwiami. Kulturalny i pomocny kierowca. Polecam i jak będzie okazja, na pewno skorzystam ponownie.

Genowefa: - Przejazd godny polecenia, wygodnie, bezpiecznie. Kierowca wniósł mi bagaże do środka budynku. Rezerwujesz i nie musisz zawracać sobie głowy przesiadkami, taksówkami itd. jedziesz beztrosko do celu.

Ewelina: - Szybkość i wygoda. Polecam dla osób starszych. Moja mama już nie korzysta z usług PKP czy PKS tylko Hoper.


Seniorzy chcą podróżować, nie tylko do przychodni

Potrzeby transportowe osób starszych nie ograniczają się tylko do koniecznego przejazdu do ośrodka zdrowia, urzędu, czy w innej sprawie w obszarze powiatu. To przecież osoby 60 plus są głównymi odbiorcami oferty polskich uzdrowisk, które przecież rozproszone są po całej Polsce. Chociaż seniorzy nie podróżują w celach zawodowych, to właśnie z powodu przejścia na emeryturę znajdują więcej czasu do podróżowania w celach turystycznych oraz dla podtrzymania ludzkich więzi.

Uciążliwe przesiadki nie zachęcają seniorów do podróży, dlatego Hoper postawił na transport bez przesiadek i dźwigania bagaży. Jego kursy realizowane są w standardzie taksówki i zasięgu autobusów dalekobieżnych. Hoper stara się odpowiedzieć na potrzeby osób starszych, stąd na jego trasach pojawia się coraz więcej miejscowości uzdrowiskowych, niejednokrotnie wcześniej dobrze skomunikowanych tylko z najbliższym dużym miastem. Obecnie w ofercie Hopera jest ich 21.

1 maja br., w odpowiedzi na potrzeby kuracjuszy, będą dołączone do hoperowej sieci transportowej uzdrowiska Ustroń i Goczałkowice-Zdrój. Aby mogli oni dowiedzieć się jak dojechać do Goczałkowic-Zdroju Hoper przygotował specjalne podstrony hoper.pl/dojazd/ustron i hoper.pl/dojazd/goczalkowice-zdroj.

Pilanie mogą dojechać Hoperem również do innych uzdrowisk: Ciechocinek, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Połczyn-Zdrój i Wieniec-Zdrój.


Zaginione kijki trekkingowe

Miłą atmosferę podróży Hoperem buduje postawa kierowców. To właśnie ich rola jest najczęściej doceniana w ankietach, które pasażerowie Hopera wysyłają po podróży. Bonusem do bezpiecznego prowadzenia pojazdu okazuje się czasem wiedza krajoznawcza kierowcy, którą dzieli się z uczestnikami podróży. Zdarza się też, że ich rola nie kończy się po opuszczeniu pojazdu przez podróżnych. Roztargnione pasażerki i zapominalscy pasażerowie zostawiają czasem na siedzeniu kurtkę, plecak, klucze do domu, laptop, lekarstwa czy kijki trekkingowe. Zgrana ekipa kierowców i logistyków dwoi się i troi, aby doręczyć zaginioną zgubę do rąk własnych właściciela. 

"Kierowca punktualnie i z klasą zajmuje się pasażerami. Dziękuję za bezpieczną podróż". "Chciałbym mieć takiego teścia". "Z tym kierowcą to choćby na koniec świata". "Tacy fachowcy to skarb". "Kierowca - pierwsza liga, dziękuję bardzo za szczęśliwą podróż". "Bardzo komunikatywny, dbał aby nasza podróż była również przyjemna, super kierowca, pasjonat swojej pracy jak również z dużym szacunkiem i sympatią dla swoich pasażerów" - taki obraz obsługi przez flotę Hopera wyłania się z przesyłanych przez pasażerów odpowiedzi ankietowych.

Atut dla pasażerów stanowią również wygodne formy rezerwacji przejazdu. Choć wielu z nich samodzielnie zamawia bilety przez internet: w serwisie www.e-podroznik.pl czy wprost na stronie przewoźnika www.hoper.pl, to Hoper daje też możliwość zakupu przez swoją infolinię i blisko 800 punktach stacjonarnej sprzedaży np. w saloniku prasowym na ul. 14 Lutego 26 w Pile.

Marka Hoper pojawiła się na rynku w 2018 roku. Za sukcesem projektu stoi firma Teroplan S.A., właściciel popularnego serwisu e-podróżnik.pl. To dzięki jej zapleczu technologicznemu Hoper zbudował elastyczny system zarządzania sprzedażą oraz samymi przewozami, co w efekcie umożliwiło efektywne planowanie przejazdów, jak i dostosowanie oferty cenowej do warunków rynkowych.

Uwaga: Przewoźnik przygotował dedykowany kod rabatowy dla naszych Czytelników. Oto on: DOCELU-P-FAKTYPILSKIE. Kod obniża cenę pierwszego przejazdu o 15%. Kontakt bezpośredni do działu marketingu: tel: +48 790 434 143.

Dane kontaktowe i pomoc w zakupie biletów: www.hoper.pl/pomoc

(promocja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu faktypilskie.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%