Zamknij

"Złoty Primus Nominatus" dla Pralni "SONIA"

10:25, 26.01.2023 artykuł promocyjny
Skomentuj

To było godne zwieńczenie jubileuszu 40-lecia działalności Pralni "SONIA" w Pile. Zakład Stanisława Pircha potwierdził swą przynależność do wzorcowych organizacji pod względem jakości zarządzania.

Na podstawie wyników ocen audytów Pralnia "SONIA" zakwalifikowana została do certyfikatu jakości "Złoty Primus Nominatus", który wzorowany jest na kryteriach światowego modelu doskonałości zarządzania im. Malcolma Baldrige'a, amerykańskiego sekretarza stanu w latach 1981-1987. Zgodnie z nim przedsiębiorstwa i organizacje oceniane są przez rozpatrzenie takich kryteriów, jak kierownictwo, planowanie strategiczne, zorientowanie na klienta i rynek, analizę informacji, zarządzanie zasobami ludzkimi i procesami oraz osiągnięcia firmy.

Warunkiem otrzymania prawa do posługiwania się certyfikatem i znakiem towarowym "Złoty Primus Nominatus" oraz otrzymania nagrody głównej jest poddanie się wnikliwej procedurze sprawdzenia i potwierdzenia dokonań jakościowych. Rozpoczyna się ona od wizytacji ekspertów z Branżowego Centrum Badań i Certyfikacji i tak też było w przypadku Pralni "SONIA".

  

Pozytywne zakończenie procedury ukoronowane zostało przyznaniem na okres 24 miesięcy Certyfikatu Jakości "Złoty Primus Nominatus" oraz nagrody głównej Lider Jakości Procesów Zarządzania - wyróżnienie I stopnia w zakresie jakości procesów zarządzania za gwarantowany wysoki poziom usług pralniczych świadczonych w oparciu o stosowane standardy jakości oraz nowoczesne technologie i urządzenia.

Pod koniec ubiegłego roku Pralnię "SONIA" odwiedził prof. dr hab. Adam Włodzimierz Huczyński, przewodniczący Rady Ekspertów Branżowego Centrum Badań i Certyfikacji.

- To się samo nie zarządza, lecz wymaga to ciężkiej pracy - podkreślił, wręczając osobiście Stanisławowi Pirchowi laur "Złoty Primus Nominatus" oraz nagrodę główną Lider Jakości Procesów Zarządzania.

- Mając na uwadze, że współczesna koncepcja zarządzania zakłada dążenie organizacji do osiągnięcia trwałego sukcesu gospodarczego przez wykorzystywanie sprawdzonych przez wiodące podmioty działające na rynku globalnym rozwiązań, jestem przekonany, że dotychczasowa współpraca i korzyści z niej płynące w ramach Projektów Doskonalenia Przedsiębiorstw oraz certyfikat i znak "Primus Nominatus", czyli Nominowany Najdoskonalszym, będą argumentem za podjęciem decyzji o dalszej współpracy - powiedział prof. dr hab. Adam Huczyński.

Podczas wizyty w siedzibie Pralni "SONIA" szef Rady Ekspertów BCBiC nie krył podziwu dla mnogości nagród wyeksponowanych w biurze firmy. Spora ich część to właśnie dowód konsekwentnego doskonalenia systemu zarządzania środowiskowego, dbałości o jakość świadczonych usług oraz poświadczenie o rzetelności zakładu i jego działaniach proekologicznych.

"Bardzo się cieszymy, gdy firmy zrzeszone w naszej organizacji podnoszą swoje kompetencje i przekraczają kolejne granice w rozwoju. To my wspólnie tworzymy ten rynek" - pogratulowała Stanisławowi Pirchowi Polska Izba Gospodarcza Czystości w Bydgoszczy.

"Usługi związane z utrzymywaniem czystości to obecnie bardzo rozwijająca się część gospodarki. Wiąże się z zaawansowaną technologią i specjalistycznym sprzętem. Szczególnie dziś, przy ogromnych nakładach inwestycyjnych przez firmy deweloperskie, utrzymanie standardu i jakości oddawanych do użytku nieruchomości oraz zabezpieczania ich przed rozprzestrzenianiem się wirusów wymaga wysoko zaawansowanych technologicznie firm z branży utrzymania czystości i higieny" - podkreśla Polska Izba Gospodarcza Czystości, która zrzesza w swych szeregach również Pralnię "SONIA".

Początek jubileuszowego roku to wspięcie się zakładu Stanisława Pircha na kolejny szczebel renomowanego konkursu Gospodarczo-Samorządowy Hit Regionów. Pralnia "SONIA" uhonorowana została Kobaltowym Hitem za społeczną odpowiedzialności biznesu w środowisku lokalnym oraz świadczenie wysokiej jakości usług pralniczych i czyszczenia chemicznego na przestrzeni 40 lat. Jej właściciel wrócił zaś z poznańskiej gali w generalskiej czapce jako specjalnym wyróżnieniu za wieloletni udział w tym prestiżowym projekcie.

Wkrótce w siedzibie zakładu wyeksponowany został Certyfikat Europejskiego Systemu Wyróżnień i Nagród Jakości. Wielkopolski Instytut Jakości przyznał Prani "SONIA" tytuł lidera Programu Kompleksowego Zarządzania Jakością i wyróżnił znakiem "Wielkopolska Jakość" za doskonalenie metod zarządzania zgodnego z Modelem EFQM. European Foundation for Quality Management (Europejska Fundacja Zarządzania Jakością) wypracowała kompleksowe narzędzie samooceny i wzór doskonałości, do którego należy dążyć, podejmując określone czynności w każdym z filarów działalności firmy. Wymagania te spełniła Pralnia "SONIA", mogąc przez dwa lata legitymować się Certyfikatem Europejskiego Systemu Wyróżnień i Nagród Jakości.

W trudnym, popandemicznym roku 2022 - tak jak w poprzednich latach - można też było liczyć na wsparcie od firmy Stanisława Pircha. Miłym momentem było otrzymanie pięknie wykonanej tarczy z półpancerzem i dwoma skrzyżowanymi mieczami od Stowarzyszenia Seniorów Lotnictwa Wojskowego RP za "udzieloną bezinteresowną pomoc Lotniczej Braci". Szef Pralni "SONIA" jest honorowym członkiem pilskiego oddziału tego stowarzyszenia.

O podziękowaniach za ubiegłoroczną przychylność nie zapomnieli także pilscy judocy, odwdzięczając się pamiątkowym pucharem za współpracę i regularne finansowe wsparcie wyjazdów na turnieje.

I tak z zaufaniem klientów - tych dużych i tych mniejszych - ugruntowaną pozycją w branży oraz poważaniem w lokalnej wspólnocie Pralnia "SONIA" wchodzi w piątą dekadę działalności. Jak zawsze - starając się być o krok dalej od konkurencji.Mariusz Szalbierz

(artykuł promocyjny)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(10)

Jakieś jajaJakieś jaja

4 2

Co to za nagrody ? Co miesiąc ktoś wręcza mu jakiś pucharek. Komedia normalnie ??? 10:34, 26.01.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KlientKlient

2 3

Co to znaczy Jakieś jaja - jesteś po prostu złośliwą i zazdrosną osobą. Żal ci, że nie dostajesz takich nagród? Ty w całym życiu nic nie osiągnąłeś i żal ci ściska 4-litery, że nikt ci nie wręcza co miesiąc jakiś pucharków. Komedia normalnie ty zazdrośniku -:)???-:) 13:34, 26.01.2023


Hej klientHej klient

3 2

Pucharki dyplomiki i inne tam bzdety to może rozdawać kto chce i komu chce. Całymi workami. Pytanie tylko po co tu na tych Faktach co kilka dni jest focia, z kolejnego pucharka od jakiegoś tam Pana. Przecież inni przedsiębiorcy też dostają pucharki i dyplomiki i o tym cisza. Nagłaśniajmy poważne nagrody. Litości. A jak każdy klient tam będzie przychodził z pucharkiem to też to pokażą? 16:58, 26.01.2023


reo

pilanin1958pilanin1958

2 3

Gratulacje, Panie Stanisławie??? 10:41, 26.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hej Jakieś jajaHej Jakieś jaja

2 3

żal ci ściska 4-litery, że do ciebie każdy klient nie przychodził z pucharkiem to też to pokażą? 09:13, 27.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ok Jakieś jajaOk Jakieś jaja

2 3

Ok Jakieś jaja, ty chyba jesteś jego dobrym znajomym i brakuje ci pucharków i dyplomów więc z zazdrości wypisujesz jakieś swoje żale z tego tytułu.
Bądź odważny i powiedz mu to prosto w oczy, że mu zazdrościsz a nie ukuwaj się za portalem?
Litości bądź odważny na żywo-:)
Takich niestety mamy znajomych, sympatyków i zazdrośników, którzy gotują się w swoim nieudacznictwie oj przykre to, przykre………
14:08, 29.01.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jakies jajajakies jaja

2 2

Wyluzuj bo Ci żyłka pęknie . Zamiast w niedzielę spędzić czas z rodzina to Ty się tu uzewnętrzniasz.
Ani to mój znajomy ani nawet nigdy tam w tej pralni nie byłem . Zaglądam czasem na ten portal i co zajrzę to widzę jak ten Pan odbiera kolejny pucharek. To tyle. Poprostu bawi mnie to. Może mnie to bawić czy muszę Cie zapytać o zgodę ? 06:51, 30.01.2023


KlientKlient

2 3

Jakieś jaja wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie oj pęknie. Od poniedziałek zaczynasz pracę od zaglądania na ten portal ciekawe co twój pracodawca na to?
Ani to twój znajomy ani nawet nigdy tam w tej pralni nie byłeś. Wydajesz swoją opinie na podstawie zaglądania czasem na ten portal i co zajrzysz to widzisz jak ten Pan odbiera kolejny pucharek, właśnie zaznaczyłeś, że czasami zaglądasz na ten portal. To ten Pan i jego firma ma z tego tytułu być przez ciebie upokarzana, bo cię to bawi? Może cię oczywiście to bawić a czy musisz zapytać o zgodę raczej nie.
Myślę, że Orkiestra Świątecznej Pomocy też cię bawi, a jak trafisz od szpitala to pierwszy będziesz się pchał do tyczy urządzeń z WOŚP.
11:14, 30.01.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Klient pralni ?Klient pralni ?

1 2

Ile Ty masz lat dziecko ? Z poziomu formułowania zdań i bzdurnej argumentacji wnioskuje ,że niewiele. 13:54, 30.01.2023


Klient pralniKlient pralni

2 3

Jakieś jaja zabolało, zabolało 15:48, 30.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%