Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły znalazło się w gronie zwycięzców pierwszej edycji Plebiscytu Handlu Detalicznego.
Wszechstronni, rodzinni, przyjaźni, zaopatrujący się lokalnie i zaangażowani - tacy właśnie są przedsiębiorcy prowadzący niezależne sklepy detaliczne. Grupa Eurocash postanowiła nagrodzić te postawy ogłaszając konkurs "Herosi Polskiej Przedsiębiorczości - Plebiscyt Handlu Detalicznego". W gronie pięciu najlepszych znalazło się nasze lokalne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły, które zwyciężyło w kategorii "Rodzinny".
Sklep Rarytas działający w Pile z powodzeniem obala mit, że z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu. Izabella Kurzajczyk, właścicielka Rarytasu, już jako dziecko podczas wakacji pomagała w sklepie rodzicom. Po studiach wróciła, aby poprowadzić placówkę.
- Istniejemy na rynku dzięki wiedzy i umiejętnościom przekazywanych od dziadków i rodziców, nieustającej pomocy rodzeństwa i wsparciu męża”. Dla każdego z nich Rarytas jest najważniejszy i codziennie zostawiają w nim serce i całą energię – to daje się wyczuć od razu po wejściu, nic więc dziwnego, że tak bardzo lubią tu przychodzić mieszkańcy Piły.
Celem pierwszej edycji Plebiscytu "Herosi Polskiej Przedsiębiorczości" jest promocja niezależnego handlu detalicznego i udowodnienie, że to nie menedżerowie wielkich korporacji, a właśnie osoby takie jak właściciel małoformatowego sklepu w województwie wielkopolskim są fundamentem krajowej przedsiębiorczości. Grupa Eurocash chce też za pomocą akcji zachęcać współpracujących z nią detalistów do wzmacniania partnerskich relacji z klientami ich sklepów, czego najlepszym przejawem jest skłonienie ich do głosowania i wspólnego pokonania konkurentów z innych regionów kraju. Organizator Plebiscytu ma nadzieję, że prezentując inspirujące historie i ludzi, którzy stoją za sukcesami swoich firm, pokaże ich klientom, że są to osoby prowadzące biznes z prawdziwym zaangażowaniem i pasją.
- Cieszymy się, że pierwsza edycja plebiscytu wyzwoliła tak duże emocje i zaangażowała zarówno przedsiębiorców, jak i ich klientów. Plebiscyt jak, każda tego typu inicjatywa, musi znaleźć swoje miejsce w świadomości przedsiębiorców, dlatego wierzymy, że z każdym rokiem o tytuł Herosa będzie walczyło coraz więcej właścicieli sklepów – mówi Marta Gampf, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash.
W Plebiscycie "Herosi Polskiej Przedsiębiorczości" wyróżniono dobre praktyki w pięciu obszarach charakterystycznych dla polskiego handlu detalicznego:
1. Wszechstronność - Heros z tej kategorii nie boi się podejmować odważnych decyzji biznesowych i inwestuje w nowe technologie wspierające sprzedaż, siłą jego biznesu jest różnorodność; swój biznes buduje pod różnymi szyldami – elastycznie dopasowując format działalności pod potrzeby konsumentów w konkretnych lokalizacjach. Dzięki temu zapewnia swoim klientom dostęp do różnych produktów i ofert promocyjnych.
2. Zaangażowanie - przedsiębiorca startujący w tej kategorii dla swoich klientów ma zawsze najlepsze produkty i oferty, a jego sklep jest centrum lokalnego życia; dzięki jego działalności nawet mieszkańcy najmniejszych miejscowości mają dostęp do ulubionych produktów i marek; swoją siłę i sukces biznesowy wykorzystuje, by pomóc swoim sąsiadom; działa na rzecz lokalnej społeczności, wspiera krzewienie kultury fizycznej, sztuki, edukacji, tworzy miejsca pracy. Jego klienci są beneficjentami jego działalności pozabiznesowej i mogą czerpać z niej korzyści.
3. Lokalność - Heros korzysta z dostaw od lokalnych producentów; świeże owoce, warzywa, nabiał czy mięso od okolicznych wytwórców są atutem asortymentu jego sklepów. Zapewnia swoim klientom dostęp do wysokiej jakości lokalnych i regionalnych produktów w najlepszych cenach.
4. Przyjazność - siłą biznesu zwycięzcy w tej kategorii jest zbudowany w oparciu o partnerskie stosunki lojalny zespół oraz bliskie relacje z klientami. Odwiedzający jego sklepy czują się w nich jak u siebie i zawsze mogą liczyć na profesjonalną, ale też sympatyczną obsługę.
5. Rodzinność - Heros prowadzi wielkopokoleniowe przedsiębiorstwo, a członkowie jego rodziny są równoprawnymi partnerami w biznesie. Korzysta z doświadczeń starszych oraz innowacyjności młodszych pokoleń - skutecznie łączy tradycję z nowoczesnością. Oferta jego sklepów uwzględnia potrzeby wszystkich pokoleń.
Plebiscyt "Herosi Polskiej Przedsiębiorczości" miał dwuetapową formułę. Po zakończeniu głosowania internautów 50 przedsiębiorców (10 w każdej z 5 kategorii konkursowych) z największą liczbą głosów oraz ich historie trafiły pod obrady jury, które wybrało zwycięzców.
1 2
ooooo sukces, no to trzeba im utrzec nosa - oby tak nie bylo. powodzenia!!!!
2 0
Rozumiem Herosa Polskiej Przedsiębiorczości jakby zaopatrywał się w polskiej hurtowni a nie Portugalskiej.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu faktypilskie.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz