Zamknij
Nauczyciel przedmiotów zawodowych gastronomicznych w zakresie technologii żywienia i żywienia człowieka. Zatrudnienie od 01.09.2025 do 31.08.2026 Godziny pracy wg planu lekcji, wynagrodzenie od 5153 do 6211 zł brutto.
StPr/25/0608
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 211 PLN

Organizacja i realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, w tym w oddziałach przedszkolnych. Prowadzenie zajęć terapeutycznych dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz w spektrum autyzmu. Umowa o pracę na czas określony (1 rok) rozpoczęcie pracy od 01.09.2025 r., pełen etat (22/22). Wynagrodzenie od 5153 do 6211
StPr/25/0610
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 153 do 6 211 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych. Praca na terenie Piły i okolic. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, zatrudnienie od zaraz, jedna zmiana, od pn. do pt. w godz. 08:00 - 16:00.
StPr/25/0609
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie: - legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, -spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, 2. wspieranie interesantów przy: - wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce, - zakładaniu kont w Module Obsługi Spraw, - zakładaniu kont na portalu praca.gov.pl, - umawianiu wizyt w Wydziale Spraw Cudzoziemców celem uzupełnienia złożonych dokumentów, - korzystaniu z kanałów i narzędzi komunikacji z Wydziałem Spraw Cudzoziemców 3. przyjmowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu lub pracy cudzoziemców, 4. obsługa systemów informatycznych w zakresie spraw cudzoziemców, 5. zbieranie danych i przygotowanie materiałów informacyjnych związanych z pobytem lub pracą cudzoziemców, 6. wspieranie procesu komunikacji klienta z Wydziałem poprzez przekazywanie informacji, tworzenie pism i prowadzenie spotkań informacyjnych, 7. wspomaganie prowadzenia dokumentacji, 8. przygotowywanie projektów pism i sprawozdań dotyczących realizowanych zadań, 9. w razie konieczności wspomaganie obsługi infolinii WARUNKI PRACY - praca związana z obsługą klientów oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych - stres związany z obsługą klientów zewnętrznych - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację - klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami - pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami - budynek wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawmnych Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile, natomiast konkretne miejsca pracy będą ustalane po zakończeniu rekrutacji kandydatów (możliwość wykonywania zadań rotacyjnie w różnych miejscach obsługi klientów w centrach integracji cudzoziemców, punktach obsługi klientów Wydziału Spraw Cudzoziemców)
StPr/25/1817
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

zapoznanie z podstawowymi przepisami prawnymi, obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z obiegiem dokumentacji, pomoc w porządkowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru, zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, instrukcją kancelaryjną oraz z rzeczowym wykazem akt, pomoc w wydawaniu druków/wniosków, zapoznanie się z obowiązującymi drukami, pomoc w wyszukiwaniu teczek w archiwum, pomoc w archiwizowaniu dokumentów.
StPr/25/0603
data rozpoczęcia pracy od 31.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

zapoznanie z podstawowymi przepisami prawnymi, wykonywanie pod nadzorem prac administracyjno-biurowych (wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism i umów, umawianie wizyt monitorujących), weryfikacja statusu płatnika VAT oraz baz NIP, CEiDG itp., kserowanie druków i materiałów pomocniczych, zapoznanie z obiegiem dokumentacji, zapoznanie z formami pomocy, pomoc w archiwizowaniu dokumentów.
StPr/25/0604
data rozpoczęcia pracy od 31.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym, przepisami BHP i ppoż. Pomoc przy układaniu dokumentów w pomieszczeniach pomocniczych. Wyszukiwanie i przenoszenie akt ewidencyjnych. Pomoc pzy zakładaniu teczek. Kserowanie dokumentów.
StPr/25/0590
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Telefoniczna obsługa klienta (połączenia przychodzące i wychodzące), zamówienia, współpraca z partnerami, sprzedaż oprogramowania użytkowego. Praca na pełen etat, umowa zlecenie na okresie próbnym 3 m-ce, później umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie 5000,00 zł brutto + prowizja, rozpoczęcie pracy 01.09.2025 r., praca od 08.00-16.15 od poniedziałku do piątku.
StPr/25/0589
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

UtrzymAnie czystości i porządku w oddziałach szpitalnych, dbałość o właściwy stan techniczny powierzonego sprzętu, dbałośc o wysoka jakość świadczonych usług. Godziny pracy wg grafiku 07.00-18.00 lub 07.00-19.00 (dwa dni pracujące na dwa dni wolnego). Zatrudnienie od zaraz, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto, Umowa na okres próbny 2 m-ce, kolejna na czas okreslony 3 lata.
StPr/25/0586
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

PORZĄDKOWANIE OBIEKTÓW ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WOKÓŁ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO FIRMY.
StPr/25/0585
data rozpoczęcia pracy od 30.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN