Planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych na marketplaceach i w ekosystemach reklamowych. Prowadzenie działań na platformach: Amazon Ads, Kaufland Ads, Emag Ads, Pigu Ads, Bol Ads, Cdiscount Ads, Allegro Ads, Empik Ads oraz analiza działań w Google Ads i Meta Ads (Facebook/Instagram). Monitorowanie i utrzymywanie założonych KPI. Analiza wyników oraz przygotowywanie cyklicznych raportów. Testowanie nowych rozwiązań w celu maksymalizacji sprzedaży i efektywności budżetu reklamowego. Ścisła współpraca z zespołem e-commerce oraz działem marketingu.
Umowa o pracę na okres próbny 1 m-c, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego i osiąganych wyników w przedziale od 5.000 do 10.000 zł brutto. Zatrudnienie od zaraz. Praca od pon do pt w godz 7.30-15.30. Możliwość pracy w modelu hybrydowym lub zdalnym.
StPr/25/0810
data rozpoczęcia pracy od 11.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 10 000 PLN