1) Obsługa techniczna i organizacyjna zajęć dydaktycznych w Centrum Symulacji
Medycznej (CSM):
przygotowanie sprzętu, fantomów, symulatorów i sal przed zajęciami,
charakteryzacja symulatorów zgodnie ze scenariuszem zajęć,
sprawdzenie kompletności oraz sprawności sprzętu i zestawów,
obsługa oprogramowania symulatorów pacjenta podczas zajęć,
obsługa sprzętu audio-wideo (kamery cyfrowe, mikrofony, projektory, miksery audiovideo) w trakcie zajęć symulacyjnych,
utrzymanie porządku technicznego sal po zakończonych zajęciach, dezynfekcja i
uzupełnienie materiałów jednorazowych,
ocena stanu technicznego sprzętu po zajęciach oraz przygotowanie go do kolejnych
ćwiczeń.
2) Współpraca z nauczycielami akademickimi:
pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć w salach symulacji wysokiej wierności,
wydrukowanie i przygotowanie dokumentacji dydaktycznej na zajęcia,
przyjmowanie dokumentacji od studentów, wykładowców po zakończeniu ćwiczeń.
3) Prowadzenie dokumentacji i administracja systemów:
prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu zajęć w CSM,
obsługa aplikacji wspomagających nauczanie i baz scenariuszy symulacyjnych
(wprowadzanie i aktualizacja danych),
przygotowywanie planu obciążenia sal CSM oraz zestawień wykorzystania sprzętu.
4) Obsługa strony internetowej Katedry Pielęgniarstwa:
aktualizowanie informacji dydaktycznych (np. planów zajęć, ogłoszeń),
zamieszczanie bieżących informacji o działalności CSM i Katedry,
współpraca przy promocji działań edukacyjnych Katedry i CSM.
5) Promocja i reprezentacja Centrum Symulacji Medycznej:
zaangażowanie w organizację i przebieg wizyt studyjnych, delegacjami oraz
przedstawicielami innych uczelni,
prezentowanie wyposażenia, działalności dydaktycznej i możliwości CSM,
wspieranie działań promujących CSM i Katedrę podczas wydarzeń akademickich i
konferencji.
6) Nadzór nad sprzętem i zapasami:
bieżący nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów i urządzeń
medycznych,
zgłaszanie usterek i zlecanie serwisu zgodnie z obowiązującymi procedurami,
kontrola stanu zapasów materiałów zużywalnych i sprzętu medycznego,
prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych,
czynny udział w procesie inwentaryzacji,
przygotowanie zapotrzebowania i składanie zamówień za zgodą przełożonego.
7) Wsparcie techniczne innych pracowni:
pomoc techniczna w obsłudze zajęć prowadzonych w Pracowni Mikrobiologii i
Parazytologii,
dbałość o wyposażenie i porządek w tych pracowniach.
8) Porządkowanie i utrzymanie sal dydaktycznych:
utrzymywanie ładu i organizacji w salach CSM,
układanie i segregacja sprzętu oraz materiałów w szafkach medycznych,
dbałość o estetykę i funkcjonalność pomieszczeń
StPr/25/0956
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN