Wymagania niezbędne to: wykształcenie wyższe o preferowanych kierunkach: administracja, zarządzanie, ekonomia, finanse, zarządzanie nieruchomościami, gospodarowanie nieruchomościami; 5-letni staż pracy; co najmniej 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe: znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, Kodeksu pracy, Prawo budowlane.
Ponadto posiadanie prawa jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, rzetelność oraz sumienność i odpowiedzialność; umiejętność badania i analizy projektów architektoniczno-budowlanych pod względem formalnym i technicznym oraz doświadczenie w realizacji inwestycji i remontów, a szczególnie związanych z gospodarką komunalną; kompetencje w zakresie organizacji i zarządzania, a także w relacjach z pracownikami i petentami; doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: planowanie, organizowanie, kierowanie, koordynowanie i kontrolowanie całości procesów gospodarczych w ramach kierowanego zakładu, mających na celu polepszenie metod i wyników gospodarczych zakładu; koordynowanie pracy podległych pracowników, w szczególności w zakresie wykonywania powierzonych Jednostce zadań, w tym: administrowania nieruchomościami gminnymi, gospodarki komunalnej, tj. utrzymania czystości i porządku (m.in. opróżnianie koszy parkowych i ulicznych na terenie miasta i gminy; utrzymanie czystości w zakresie zbierania śmieci z terenów miejskich i gminnych - tereny zieleni, jezdnie, chodniki, place; usuwanie wiatrołomów oraz dokonywanie wycinki pielęgnacyjnej drzew i krzewów na terenie miasta i gminy; letnie utrzymanie czystości dróg, chodników, placów; zimowe utrzymanie czystości na terenie gminy, w tym w szczególności odśnieżanie dróg, chodników i placów; utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych; wykonywania remontów cząstkowych chodników, jezdni, parkingów i placów; konserwacja, montaż, wykonywanie oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń zabezpieczających dróg, parkingów i chodników; utrzymanie miejsc pamięci narodowej oraz utrzymanie grobów i cmentarzy wojennych zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Gminą a Wojewodą.
A także organizacja zatrudnienia i nadzoru osób skierowanych do pracy z PUP i sądu, prowadzenie wymaganych ewidencji, rejestrów i sprawozdań związanych z w/w przedmiotem działania, przygotowywanie projektu planu finansowego jednostki, koordynowanie pracy podległych pracowników, w tym czuwanie nad właściwym jej wykonywaniem, przygotowywanie projektów gminnych przepisów (uchwał i zarządzeń) w sprawach organizacyjno-merytorycznych zakładu, rekrutacja i zatrudnianie niepełnosprawnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 8 listopada 2024 roku (do godz. 15:00) na adres: Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Dyrektora Jednostki Gospodarki Komunalnej w Wyrzysku”.
Nowy dyrektor rozpocznie pracę na pełen etat od dnia 25 listopada 2024 roku.
wapros21:56, 29.10.2024
3 0
Czy to tu chciał się wepchnąć na krzywika Wielki Bokser? 21:56, 29.10.2024