Zamknij

Technik ds. obsługi technicznej – elektronicznej w salach Centrum Symulacji Medy

Nr oferty: StPr/25/0956Dodane przez: Akademia Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Podchorążych 10, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
: 1) Obsługa techniczna i organizacyjna zajęć dydaktycznych w Centrum Symulacji Medycznej (CSM): przygotowanie sprzętu, fantomów, symulatorów i sal przed zajęciami, charakteryzacja symulatorów zgodnie ze scenariuszem zajęć, sprawdzenie kompletności oraz sprawności sprzętu i zestawów, obsługa oprogramowania symulatorów pacjenta podczas zajęć, obsługa sprzętu audio-wideo (kamery cyfrowe, mikrofony, projektory, miksery audiovideo) w trakcie zajęć symulacyjnych, utrzymanie porządku technicznego sal po zakończonych zajęciach, dezynfekcja i uzupełnienie materiałów jednorazowych, ocena stanu technicznego sprzętu po zajęciach oraz przygotowanie go do kolejnych ćwiczeń. 2) Współpraca z nauczycielami akademickimi: pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć w salach symulacji wysokiej wierności, wydrukowanie i przygotowanie dokumentacji dydaktycznej na zajęcia, przyjmowanie dokumentacji od studentów, wykładowców po zakończeniu ćwiczeń. 3) Prowadzenie dokumentacji i administracja systemów: prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu zajęć w CSM, obsługa aplikacji wspomagających nauczanie i baz scenariuszy symulacyjnych (wprowadzanie i aktualizacja danych), przygotowywanie planu obciążenia sal CSM oraz zestawień wykorzystania sprzętu. 4) Obsługa strony internetowej Katedry Pielęgniarstwa: aktualizowanie informacji dydaktycznych (np. planów zajęć, ogłoszeń), zamieszczanie bieżących informacji o działalności CSM i Katedry, współpraca przy promocji działań edukacyjnych Katedry i CSM. 5) Promocja i reprezentacja Centrum Symulacji Medycznej: zaangażowanie w organizację i przebieg wizyt studyjnych, delegacjami oraz przedstawicielami innych uczelni, prezentowanie wyposażenia, działalności dydaktycznej i możliwości CSM, wspieranie działań promujących CSM i Katedrę podczas wydarzeń akademickich i konferencji. 6) Nadzór nad sprzętem i zapasami: bieżący nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów i urządzeń medycznych, zgłaszanie usterek i zlecanie serwisu zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontrola stanu zapasów materiałów zużywalnych i sprzętu medycznego, prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych, czynny udział w procesie inwentaryzacji, przygotowanie zapotrzebowania i składanie zamówień za zgodą przełożonego. 7) Wsparcie techniczne innych pracowni: pomoc techniczna w obsłudze zajęć prowadzonych w Pracowni Mikrobiologii i Parazytologii, dbałość o wyposażenie i porządek w tych pracowniach. 8) Porządkowanie i utrzymanie sal dydaktycznych: utrzymywanie ładu i organizacji w salach CSM, układanie i segregacja sprzętu oraz materiałów w szafkach medycznych, dbałość o estetykę i funkcjonalność pomieszczeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Akademia Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podchorążych 10, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Anna Żdanowicz
Numer telefonu: 67 352 26 95
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z panią Anna Żdanowicz kierownikiem Katedry Pielęgniarstwa ANS Piła oraz przesłanie CV wraz załącznikami na adres e-mail: [email protected], tel. 67/352-26 95
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1) Obsługa techniczna i organizacyjna zajęć dydaktycznych w Centrum Symulacji Medycznej (CSM): przygotowanie sprzętu, fantomów, symulatorów i sal przed zajęciami, charakteryzacja symulatorów zgodnie ze scenariuszem zajęć, sprawdzenie kompletności oraz sprawności sprzętu i zestawów, obsługa oprogramowania symulatorów pacjenta podczas zajęć, obsługa sprzętu audio-wideo (kamery cyfrowe, mikrofony, projektory, miksery audiovideo) w trakcie zajęć symulacyjnych, utrzymanie porządku technicznego sal po zakończonych zajęciach, dezynfekcja i uzupełnienie materiałów jednorazowych, ocena stanu technicznego sprzętu po zajęciach oraz przygotowanie go do kolejnych ćwiczeń. 2) Współpraca z nauczycielami akademickimi: pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć w salach symulacji wysokiej wierności, wydrukowanie i przygotowanie dokumentacji dydaktycznej na zajęcia, przyjmowanie dokumentacji od studentów, wykładowców po zakończeniu ćwiczeń. 3) Prowadzenie dokumentacji i administracja systemów: prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu zajęć w CSM, obsługa aplikacji wspomagających nauczanie i baz scenariuszy symulacyjnych (wprowadzanie i aktualizacja danych), przygotowywanie planu obciążenia sal CSM oraz zestawień wykorzystania sprzętu. 4) Obsługa strony internetowej Katedry Pielęgniarstwa: aktualizowanie informacji dydaktycznych (np. planów zajęć, ogłoszeń), zamieszczanie bieżących informacji o działalności CSM i Katedry, współpraca przy promocji działań edukacyjnych Katedry i CSM. 5) Promocja i reprezentacja Centrum Symulacji Medycznej: zaangażowanie w organizację i przebieg wizyt studyjnych, delegacjami oraz przedstawicielami innych uczelni, prezentowanie wyposażenia, działalności dydaktycznej i możliwości CSM, wspieranie działań promujących CSM i Katedrę podczas wydarzeń akademickich i konferencji. 6) Nadzór nad sprzętem i zapasami: bieżący nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów i urządzeń medycznych, zgłaszanie usterek i zlecanie serwisu zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontrola stanu zapasów materiałów zużywalnych i sprzętu medycznego, prowadzenie bieżącej ewidencji środków trwałych, czynny udział w procesie inwentaryzacji, przygotowanie zapotrzebowania i składanie zamówień za zgodą przełożonego. 7) Wsparcie techniczne innych pracowni: pomoc techniczna w obsłudze zajęć prowadzonych w Pracowni Mikrobiologii i Parazytologii, dbałość o wyposażenie i porządek w tych pracowniach. 8) Porządkowanie i utrzymanie sal dydaktycznych: utrzymywanie ładu i organizacji w salach CSM, układanie i segregacja sprzętu oraz materiałów w szafkach medycznych, dbałość o estetykę i funkcjonalność pomieszczeń
StPr/25/0956
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Montaż instalacji sanitarnych, CO, wodno-kanalizacyjnych, gazowych.
StPr/25/0955
data rozpoczęcia pracy od 30.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedażowych, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbałość o porządek. Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny (z możliwością przedłużenia), dwie zmiany w godzinach: pn. - pt. 6.00-14.00; 11.00- 19.00, pracująca co druga sobota w miesiącu 06.00 - 15.00 (w rozliczeniu dni wolne).
StPr/25/0954
data rozpoczęcia pracy od 30.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa traktora i dbanie o jego stan techniczny, zbieranie śmieci z terenu zewnętrznego. W okresie wiosenno-jesiennym pielęgnacja terenów zielonych (koszenie trawy, grabienie liści, przycinka krzewów). W okresie zimowym odsnieżanie, posypywanie sola, piachem. Dbałość o własciwy stan techniczny powierzonego sprzętu, dbałośc o wysoką jakość świadczonych usług. Godziny pracy: wiosna - jesień pn.-pt. 06.00-14.00 lub 07.00-15.00, zima: przy opadach śniegu dyspozycyjnośc.
StPr/25/0953
data rozpoczęcia pracy od 30.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obowiązki pielęgniarki POZ zgodnie z ustawą i wymaganiami POZ. Umowa świadczenie usług B2B.
StPr/25/0944
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 15 000 PLN

Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych. Praca na terenie Piły i okolic. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, zatrudnienie od zaraz, jedna zmiana, pn. - pt. 07:00 - 15:00.
StPr/25/0929
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Stylizacja paznokci, pedicure kosmetyczny, stylizacja brwi i rzęs. Umowa zlecenie, godziny pracy - do uzgodnienia w zakresie godzin otwarcia salonu 08:00 - 19:00, 80h w miesiącu.
StPr/25/0930
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Prace dekarskie, samodzielna naprawa dachów, wymiana pokryć dachowych. Praca na wysokości pow. 3 m. Praca na terenie Piły i okolic, w przypadku delegacji - ryczałt za nocleg i wyżywienie oraz transport po stronie pracodawcy. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa zlecenie. Samodzielne stanowisko.
StPr/25/0931
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Tynkowanie ścian na zewnątrz i wewnątrz budynków mieszkalnych jednorodzinnych. Samodzielne stanowisko. Możliwa praca na wysokości pow. 3 m. Praca na terenie Piły i okolic, w przypadku delegacji - ryczałt na nocleg i wyżywienie oraz transport (bezpłatny) - po stronie pracodawcy. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa zlecenie.
StPr/25/0932
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Wykonywanie ociepleń/elewacji styropianowych. Samodzielne stanowisko. Możliwa praca na wysokości pow. 3 m. Praca na terenie Piły i okolic, w przypadku delegacji - ryczałt na nocleg i wyżywienie oraz transport (bezpłatny) - po stronie pracodawcy. Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa zlecenie.
StPr/25/0934
data rozpoczęcia pracy od 21.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN