Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

Inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Wydział Ogólny Komendy Powiat

Nr oferty: StPr/25/1033Dodane przez: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PILE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bydgoska 117, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
: Osoba na tym stanowisku: - prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową sekretariatu Zastępców Komendanta Powiatowego Policji w Pile zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną - rejestruje korespondencję oraz przesyłki odebrane z poczty specjalnej, sekretariatów, innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz interesantów - rejestruje pocztę wpływającą z Prokuratury Rejonowej i przekazuje ją do komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją - obsługuje pocztę elektroniczną - przygotowuje zgromadzoną w sekretariacie dokumentację celem przekazania do składnicy akt KPP w Pile Jedna zmiana, praca od pn. do pt. w godz. 07.30 - 15.30 Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP KPP w Pile https://pila.bip.policja.gov.pl/?serwis=195&dzial=nabor-do-sluzby-cywiln/wolne-stanowiska-w-sc&id=45027
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.02.2026
: od 4 967,95 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PILE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bydgoska 117, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Justyna Plywaczyk
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) CV i list motywacyjny. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświ
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Osoba na tym stanowisku: - prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową sekretariatu Zastępców Komendanta Powiatowego Policji w Pile zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną - rejestruje korespondencję oraz przesyłki odebrane z poczty specjalnej, sekretariatów, innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz interesantów - rejestruje pocztę wpływającą z Prokuratury Rejonowej i przekazuje ją do komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją - obsługuje pocztę elektroniczną - przygotowuje zgromadzoną w sekretariacie dokumentację celem przekazania do składnicy akt KPP w Pile Jedna zmiana, praca od pn. do pt. w godz. 07.30 - 15.30 Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP KPP w Pile https://pila.bip.policja.gov.pl/?serwis=195&dzial=nabor-do-sluzby-cywiln/wolne-stanowiska-w-sc&id=45027
StPr/25/1033
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 967,95 PLN

Zapoznanie z kodeksem postępowania administracyjnego, wykazem akt, instrukcją kancelaryjną, pomoc przy układaniu dokumentów, pomoc przy zakładaniu teczek, kserowanie dokumentów.
StPr/25/1031
data rozpoczęcia pracy od 29.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

ZApoznanie z kodekstem postepowania administracyjnego, instrukcją kancelaryjną, wykazem akt, pomoc przy układaniu dokumentów i zakładaniu teczek, kserowanie dokumentów.
StPr/25/1032
data rozpoczęcia pracy od 29.12.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktycznych i wychowawczych w grupie przedszkolnej, prowadzenie konsultacji dla rodziców, przygotowywanie opinii o dziecku, podejmowanie działań profilaktycznych, współpraca z nauczycielami i innymi specjalistami pracującymi w przedszkolu, współpraca z rodzicami. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, zatrudnienie od zaraz., praca od pn. do pt. w zakresie godzin 06:30 - 16:30. Miejsce pracy: Przedszkole Niepubliczne Caritas w Pile przy ul. Kossaka 16.
StPr/25/1029
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Zapewnienie pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, prowadzenie poradnictwa, prowadzenie dzialalności diagnostyczno-konsultacyjnej, organizowanie szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej oraz prowadzenia rodzinnego domu dziecka, umożliwienie rodzinomzastępczym, prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz prowadzącym placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego uzyskania porady specjalistycznej oraz podjęcie specjalistycznej terapii, prowadzenie rejestru i monitorowanie diagnoz psychofizycznych dzieci, itp. Praca w godzinach między 07.30 a 15.30 (elastyczny rozkład czasu pracy). I umowa - 6 miesięcy.
StPr/25/1024
data rozpoczęcia pracy od 02.12.2025
wynagrodzenie od od 3 000 PLN

Sprzątanie biur, mycie podłóg, okien, toalet. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00-19.00, umowa o pracę na okres próbny 2 miesiące, wymiar czasu pracy: pół etatu, rozpoczęcie pracy od zaraz, wynagrodzenie 2333,00 zł brutto.
StPr/25/1015
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Obsługa księgowa firm (kilku podmiotów). prowadzenie ksiąg rachunkowych - pełna księgowość. Okres próbny 3 m-ce. Praca w godz. 08.00-16.00
StPr/25/1016
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN

Obsługa klienta w dziale wedlin. 2 zmiany 06.00-14.00, 14.00-22.00 I umowa okres próbny - 3 miesiące.
StPr/25/1017
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie dań, wspieranie kucharza, sprzątanie, mycie naczyń. Praca 8 godz. dzienie w przedziale godzinowym 11.00-23.00, również w dni wolne. I umowa okres próbny - 1 miesiąc
StPr/25/1014
data rozpoczęcia pracy od 28.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie produktów spożywczych, produkcja dań, sprzątanie kuchni, samodzielna praca. Praca 8 godz. dzienie w przedziale godzinowym 11.00-23.00, również w dni wolne. I umowa okres próbny - 1 miesiąc
StPr/25/1013
data rozpoczęcia pracy od 28.11.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 8 000 PLN