Zamknij

Kubek z logo, napisem, grafiką? Co wybrać?

artykuł sponsorowany + 13:23, 24.03.2023 Aktualizacja: 13:25, 24.03.2023
Skomentuj źródło: unsplash.com źródło: unsplash.com

Kubek jako gadżet sprawdza się doskonale. Można nim obdarować kontrahenta w trakcie wizyty lub wysłać mu go wraz z zamówionym towarem, jako drobny upominek. Kubki są również bardzo popularnymi gratisami w trakcie dni otwartych i targów. Warto tworzyć z nimi promocje sprzedażowe, dodając kubek do co piątych czy co dziesiątych zakupów. Na rynku oferta jest ogromna - zarówno pod względem kształtów i pojemności, jak i opcji znakowania. Na jaki typ zadruku się zdecydować, aby zrealizować założenia marketingowe firmy?


Logowany kubek - dyskretny branding

Najprostszym sposobem na znakowanie kubka jest umieszczenie na nim firmowego logo. Jest to również wersja najprzyjaźniejsza portfelowi - najczęściej można skorzystać z tanich metod nadruku, a dzięki temu od razu zamówić więcej egzemplarzy - szczegółowe warunki sprawdź na https://ceramika-reklamowa.com.pl/.

Poza oczywistymi zastosowaniami, takimi jak prezent dla klienta czy gadżet w trakcie targów, kubki z samym logotypem mogą spełniać funkcję brandingu wewnętrznego i zewnętrznego tam, gdy chcemy tylko dyskretnie przypomnieć o marce. To warta do rozważenia opcja dla kawiarni, producentów napojów czy dla firm, które chcą mieć własne kubki w swojej stołówce, dostępne dla pracowników.

 

Napis na kubku - dla motywacji lub do śmiechu

Dużym polem do popisu jest możliwość umieszczenia na kubku tekstu. Może to być twoje motto - myśl przewodnia, zgodna z misją i wizją firmy, występująca we wszystkich emitowanych i drukowanych materiałach reklamowych. Ale może to być również bardzo aktualny slogan, powiązany z kampanią reklamową konkretnego produktu czy linii.

Poza firmowymi hasłami, na kubku możesz również umieścić cytat mający wzbudzić w odbiorcy konkretne uczucia - zmotywować go do działania, wywołać uśmiech lub refleksję czy skłonić pośrednio do zainteresowania się twoją ofertą. Ważny będzie również wybór czcionki - jej kroju, koloru i rozmiaru - koncepcja powinna współgrać z twoim całościowym przekazem marketingowym.

 

Kubek z grafiką - większe pole do wyobraźni

Na kubku możesz oczywiście umieszczać elementy graficzne inne niż logo. To ciekawy pomysł zwłaszcza dla firm, które mocno idą w storytelling. Za pomocą kubka z grafiką możesz przekazać swoją ideę poprzez ciekawy rysunek - masz przy tym ogrom możliwości.

Grafika może ściśle wiązać się z logotypem czy z myślą przewodnią firmy, albo, jeśli wolisz, przekazywać zupełnie inne treści. Chcesz wyróżnić konkretnego pracownika – np. handlowca czy managera, z którym najczęściej masz kontakt? Podaruj mu w jego urodziny kubek z okolicznościową grafiką i zyskaj pewność, że to o twojej firmie pomyśli w pierwszej kolejności, gdy przyjdzie do zapytań ofertowych.

 

Fotografia na kubku - kiedy się sprawdzi?

Istnieją obecnie techniki nanoszenia na kubki nadruku w jakości fotograficznej. Umożliwia to naniesienie na ceramikę zdjęcia i oddanie wszystkich jego detali, bez widocznych pikseli czy nierównomiernego nanoszenia ciemnych i jasnych kolorów. Metoda fotograficzna ma tylu zwolenników, co przeciwników. Kiedy taki nadruk się sprawdzi?

Foto-kubek to świetny sposób dla przedsięwzięć z zakresu destination brandingu czy cultural marketingu - kubek pełni wówczas rolę pocztówki, ukazując atrakcyjność promowanych miejsc, treści czy idei. To również ciekawy sposób na zaprezentowanie społecznej odpowiedzialności twojego biznesu - nadrukuj na kubku zdjęcie świadczące o twoich działaniach na rzecz środowiska czy okolicy.

Dodatkowo nadruk fotograficzny umożliwia wyprodukowanie hitowego kubka Magic Mug, na którym grafika staje się widoczna dopiero pod wpływem nalewania gorącego płynu.

 

Techniki łączone - czy warto je stosować?

Nie wiesz, na co się zdecydować? Zawsze możesz połączyć kilka metod zdobienia. Uważaj przy tym, by nie przesadzić i na jednym kubku umieszczać tylko takie elementy, które faktycznie z sobą współgrają.

Logotyp możesz uzupełnić chwytliwym napisem. Slogan warto również umieścić w nietypowym miejscu - na dnie kubka, na jego spodzie lub na wewnętrznej krawędzi u góry - wówczas może on stanowić główną atrakcję gadżetu lub uzupełnienie jego treści - nadruku fotograficznego, rysunku czy logo.

Ogromnym atutem kubka jako gadżetu reklamowego jest możliwość wyboru spośród bardzo licznych opcji. Dzięki temu możesz nawet kupić kilka modeli przeznaczonych do odmiennych zastosowań, ale charakteryzujących się wspólnym stylem. Kubek to ponadto gadżet funkcjonalny - masz więc pewność, że będzie często i chętnie użytkowany a twoje logo nie popadnie w niepamięć. Wybierz najlepszą opcję dla siebie i zamów reklamowe kubki dla swojej firmy!

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%