Sprawna i bezstresowa obsługa pacjentów w recepcjach to naprawdę spore wyzwanie. Nadal najpopularniejszą metodą umawiania wizyt jest rozmowa telefoniczna, ale dołączyło do niej już wiele innych kanałów komunikacyjnych, jak formularze zgłoszeniowe, smsy, e-maile. Z jednej strony daje to właścicielom placówek medycznych ogromne pole do popisu, można dotrzeć do pacjentów na tak wiele sposobów. Z drugiej strony, dobre zarządzanie całością tej komunikacji okazuje się często bardzo problemowe. Pojawiają się nieodebrane połączenia, ominięte maile, zdenerwowani klienci i chaos. Czy daj się tych problemów jakoś uniknąć? Jak wspomóc swój zespół, gdy prowadzimy przychodnię lub innego rodzaju placówkę medyczną?
Zakres obowiązków pracowników w recepcji jest bardzo duży. Codziennie tłok na miejscu lub dzwoniący telefon. Długie wyczekiwanie na linii, gdy dzwonimy umówić wizytę… Któż z nas tego nie zna? Kto z nas się przez to nie denerwował? Tymczasem osoba, która ma odebrać telefon cały czas obsługuje pacjentów na miejscu. Stres dotyczy zatem obu stron i dla nikogo te sytuacje nie są korzystne. Wydajność pracy spada, pacjenci mogą zdecydować się na wizytę gdzie indziej, a dodatkowo wyrazić niepochlebną opinię w naszych mediach społecznościowych. Chyba wszyscy wolelibyśmy takiej sytuacji uniknąć. Rozwiązaniem jest zastosowanie w swojej przychodni elastycznych narzędzi do obsługi klientów, które w ogromny sposób pomogą nam usystematyzować naszą pracę i łatwiej ją nadzorować. Poznaj Thulium, a Wasza praca stanie się nie tylko łatwiejsza, ale także bardziej produktywna.

Optymalne oprogramowanie dla przychodni, jakim jest system Thulium pozwala na zastosowanie w placówkach medycznych przydatnych rozwiązań, znacznie ułatwiających kontakt z pacjentami, kompleksowe ujęcie całości komunikacji i szybkie reagowanie na ewentualne problemy. Wiodącym sposobem umawiania pacjentów nadal jest rejestracja telefoniczna. Jedną z gałęzi systemu Thulium jest menu głosowe IVR – Interactive Voice Response. Umożliwia ono interaktywną obsługę dzwoniącej osoby, ma w sobie funkcjonalność call center, dzięki czemu wpływa na znaczący progres automatyzacji obsługi. Pacjent, który dzwoni do Waszej placówki medycznej najpierw ma możliwość wysłuchania komunikatu, a dzięki wybieraniu tonowemu może połączyć się od razu z odpowiednim działem. Wpływa to pozytywnie na szybkość odbierania połączeń, jakość rozmowy, a co za tym idzie, zadowolenie klienta z kontaktu.
Oprogramowanie dla przychodni pozwala na kolejkowanie rozmów, ale także oddzwanianie. Twój kalendarz zapełni się wizytami umówionymi w elegancki i komfortowy sposób. Zyskasz jeszcze jedną przewagę nad konkurencją. Thulium obejmuje kontakt z pacjentami w sposób kompleksowy. Dzięki zapisywanej karcie klienta masz szybki dostęp do całości waszej komunikacji, zarówno do e-maili, czatów, jak i rozmów telefonicznych. Informacje mogą przepływać bez problemu pomiędzy placówkami, dzięki czemu we wszystkich miejscach pacjent może być obsłużony tak samo dobrze. Więcej informacji o elastycznej i dobrze działającej obsłudze klienta znajdziecie pod adresem: https://thulium.com/pl/industries/medical/
Wigilia w drodze
w wigilię wyjmują siano z głów i wkładają je pod obrus...🙂
polacy-katolicy
21:21, 2025-12-19
Uchwalono budżet gminy Białośliwie na 2026 rok
Jeszcze raz ja, Jarząbek Wacław, Bo zeszłym razem nie pisałem, bo zapomniałem. Łubu bubu, łubu dubu, niech żyje nam wójt naszego klubu. Niech żyje nam! To pisałem ja - Jarząbek.
Jarząbek
16:20, 2025-12-19
Powiat ma budżet na 2026 rok. "Bezpieczny i stabilny"
Starosta stabilny jak Brunek stabilna gmina Kaczory.
wieśniak
16:18, 2025-12-19
Uchwalono budżet gminy Białośliwie na 2026 rok
Czasem aż oczy bolą patrzeć, Jak się przemęcza, dla naszej gminy, Wójt Dawid Tatera, Naszej Gminy Białośliwie. Ciągle pracuje, Wszystkiego pilnuje i jeszcze inni, Niektórzy, wtykają mu szpilki, To nie ludzie - to wilki! To pisałem ja, Jarząbek Wiesław trener II klasy.
Jarząbek
16:07, 2025-12-19