Sprawna i bezstresowa obsługa pacjentów w recepcjach to naprawdę spore wyzwanie. Nadal najpopularniejszą metodą umawiania wizyt jest rozmowa telefoniczna, ale dołączyło do niej już wiele innych kanałów komunikacyjnych, jak formularze zgłoszeniowe, smsy, e-maile. Z jednej strony daje to właścicielom placówek medycznych ogromne pole do popisu, można dotrzeć do pacjentów na tak wiele sposobów. Z drugiej strony, dobre zarządzanie całością tej komunikacji okazuje się często bardzo problemowe. Pojawiają się nieodebrane połączenia, ominięte maile, zdenerwowani klienci i chaos. Czy daj się tych problemów jakoś uniknąć? Jak wspomóc swój zespół, gdy prowadzimy przychodnię lub innego rodzaju placówkę medyczną?
Zakres obowiązków pracowników w recepcji jest bardzo duży. Codziennie tłok na miejscu lub dzwoniący telefon. Długie wyczekiwanie na linii, gdy dzwonimy umówić wizytę… Któż z nas tego nie zna? Kto z nas się przez to nie denerwował? Tymczasem osoba, która ma odebrać telefon cały czas obsługuje pacjentów na miejscu. Stres dotyczy zatem obu stron i dla nikogo te sytuacje nie są korzystne. Wydajność pracy spada, pacjenci mogą zdecydować się na wizytę gdzie indziej, a dodatkowo wyrazić niepochlebną opinię w naszych mediach społecznościowych. Chyba wszyscy wolelibyśmy takiej sytuacji uniknąć. Rozwiązaniem jest zastosowanie w swojej przychodni elastycznych narzędzi do obsługi klientów, które w ogromny sposób pomogą nam usystematyzować naszą pracę i łatwiej ją nadzorować. Poznaj Thulium, a Wasza praca stanie się nie tylko łatwiejsza, ale także bardziej produktywna.
Optymalne oprogramowanie dla przychodni, jakim jest system Thulium pozwala na zastosowanie w placówkach medycznych przydatnych rozwiązań, znacznie ułatwiających kontakt z pacjentami, kompleksowe ujęcie całości komunikacji i szybkie reagowanie na ewentualne problemy. Wiodącym sposobem umawiania pacjentów nadal jest rejestracja telefoniczna. Jedną z gałęzi systemu Thulium jest menu głosowe IVR – Interactive Voice Response. Umożliwia ono interaktywną obsługę dzwoniącej osoby, ma w sobie funkcjonalność call center, dzięki czemu wpływa na znaczący progres automatyzacji obsługi. Pacjent, który dzwoni do Waszej placówki medycznej najpierw ma możliwość wysłuchania komunikatu, a dzięki wybieraniu tonowemu może połączyć się od razu z odpowiednim działem. Wpływa to pozytywnie na szybkość odbierania połączeń, jakość rozmowy, a co za tym idzie, zadowolenie klienta z kontaktu.
Oprogramowanie dla przychodni pozwala na kolejkowanie rozmów, ale także oddzwanianie. Twój kalendarz zapełni się wizytami umówionymi w elegancki i komfortowy sposób. Zyskasz jeszcze jedną przewagę nad konkurencją. Thulium obejmuje kontakt z pacjentami w sposób kompleksowy. Dzięki zapisywanej karcie klienta masz szybki dostęp do całości waszej komunikacji, zarówno do e-maili, czatów, jak i rozmów telefonicznych. Informacje mogą przepływać bez problemu pomiędzy placówkami, dzięki czemu we wszystkich miejscach pacjent może być obsłużony tak samo dobrze. Więcej informacji o elastycznej i dobrze działającej obsłudze klienta znajdziecie pod adresem: https://thulium.com/pl/industries/medical/
Toruń: zmarła 24-latka zaatakowana w parku Glazja przez
to jest tak jak popiera się tuska i nie głosowało się w referendum niech teraz kazdy przyjmie do siebie migranta do domu
!
22:23, 2025-06-30
Kaczyński, Tusk - samce alfa dwa
krypto gej w depresji,któremu wydaje się,że jest Piłsudskim,zabił brata i Barabarę Skrzypek
Kaczyński
19:56, 2025-06-30
Kaczyński, Tusk - samce alfa dwa
Jak można "kogoś" bez jaj nazwać samcem. Nawet piasku w worku nie ma. Precz z kaczyzmem ! ! !
rh
19:50, 2025-06-30
Sukces Henryka Liszkiewicza w konkursie na fraszkę
Nie wiem, czy jest się czym chwalić, bo akurat w tym konkursie jurorzy nagradzają z reguły kiepskie fraszki. Pewnie wygląda to tak, że zbierają się za pięć dwunasta i podejmują decyzję na chybcika albo wyszukują w Google, który autor wygrał już jakiś konkurs, i na tej podstawie wnioskują, że skoro gdzieś tam wygrał, to i w Zwoleniu trzeba go nagrodzić.
Veritas
17:26, 2025-06-30