Przewóz towarów wymaga zastosowania odpowiednich systemów transportowych. Do częstych rozwiązań zaliczają się naczepy kurtynowe Wielton. Czym wyróżniają się produkty tej polskiej marki i dlaczego wybierają je nie tylko rodzimi, ale również międzynarodowi inwestorzy?
Naczepy kurtynowe to jednostki bez napędu i bez przedniej osi, które montuje się do ciągnika siodłowego, tworząc pojazdy członowe przystosowane do transportu różnego rodzaju towaru. Posiadają pojemną skrzynię ładunkową, a dodatkowo posiadają rozsuwalne plandeki. Służą do przewozu rozmaitych produktów – zarówno luzem, jak i składowanych w opakowaniach zbiorczych bądź na paletach. Załadunek oraz rozładunek naczep odbywa się przy wykorzystaniu ramp lub wind załadowczych.
Wielton to lider w sprzedaży naczep dostosowanych do potrzeb wielu sektorów, w tym branży budowlanej, logistycznej, rolniczej. Do produkcji systemów transportu wykorzystuje się trwałe podzespoły i komponenty, co przekłada się na komfort obsługi oraz niezawodność. Do charakterystycznych cech naczep Wielton zaliczają się niska masa własna, a jednocześnie solidna konstrukcja. Pojazdy odznaczają się też szczelnością, dlatego nadają się do zastosowania w przypadku mebli, sprzętów RTV i AGD, przesyłek kurierskich.
Naczepy są też wyjątkowo proste w obsłudze. Wyposażono je w łatwo rozsuwalne plandeki oraz drzwi ułatwiające umieszczanie towarów wewnątrz. Dodatkowo pojazdy Wielton posiadają uchwyty mocujące oraz nogi podporowe zapewniające stabilność w trakcie przeładunków. Za bezpieczeństwo transportu odpowiadają natomiast trwałe zamki i światła obrysowe poprawiające widoczność nawet w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Naczepy Wielton wyróżniają się także możliwością swobodnej konfiguracji – do wyboru są m.in. jednostki z systemem dostosowanym do przewozu napojów, stali lub opon.
Naczepy skrzynio-plandekowe są istotną grupą produktów w ofercie marki Wielton. Do topowych modeli zaliczają się m.in.:
Wyposażono je w przesuwany dach z mechanizmem hydraulicznym ułatwiającym załadowywanie towarów. Do atutów modelu należą również odboje rolkowe zabezpieczające naczepę w trakcie dokowania. W jednostce zamontowano ponadto system mocowania ładunku chroniący przed przesuwaniem się transportowanych artykułów podczas gwałtownych manewrów.
Odznaczają się one niską masą (już od 5250 kg), a jednocześnie niezwykle wytrzymałą konstrukcją (co zawdzięczają ramie wykonanej ze stali typu S700). W jednostce zastosowano technologię KTL, która chroni podwozie przed korozją. Zadbano również o udogodnienia ułatwiające codzienną obsługę, jak np. uchwyty mocowania znajdujące się na obrzeżu ramy lub system zabezpieczający ładunek pionowy.
Naczepy Wielton sprawdzają się w wielu branżach. Wieluński producent nieustannie dąży do poprawy funkcjonalności oraz jakości oferowanych produktów, wdrażając rozwiązania wpływające na ekologiczną eksploatację. Dodatkowo marka zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Wypadł z ronda. Jechał za szybko?
szos 🤣
,,król,,
16:27, 2025-10-16
Wpadli z mefedronem, amfetaminą i marihuaną
Mam apel do rodziców, opiekunów dzieci. Drodzy Państwo. Przemieszczacie się, w terenie waszych miejsc zamieszkania. Obserwujcie, czy w najbliższym otoczeniu kamienic, bloków, gromadzą się osoby małoletnie, nastolatki, jakieś podejrzane samochody, kierowcy, pasażerowie rozglądający się, do klatek schodowych, waszych miejsc zamieszkania. Zwróćcie uwagę, na osoby obce, z telefonami, dziwna wymiana sms, pod blokiem. To może być sygnał, że w waszej okolicy coś dzieje się, ktoś rozprowadza substancje zabronione, pisze sms, rozgląda się, zagląda do klatek schodowych, obca osoba, to może być znak, że w swoim otoczeniu, macie bandziora, z prochami. Szanowni Państwo, czujność, to bezpieczeństwo, waszych dzieci, i was samych.
Dry
14:57, 2025-10-16
Wpadli z mefedronem, amfetaminą i marihuaną
Gratulacje, wyrzucać bandziorów z prochami, i marychą, z osiedli, dzielnic, bloków. Przeszukiwać, domy, blokowiska, i każdego bandziora, solidnie ukarać.
Dry
14:36, 2025-10-16
Zmarła Tomira Łęska-Oleszak
To była naprawdę wspaniała i zaangażowana pani architekt. Żadna tam architektka.
pan K.
11:49, 2025-10-16