Zamknij

Co się dzieje w DPS w Falmierowie?

07:46, 28.01.2015
Skomentuj

W piśmie, do którego dotarliśmy, pracownicy informują o ?nieprawidłowościach i kumoterstwach dyrektora?, m.in. zatrudnieniu w DPS syna pani dyrektor (?Zdarza się nagminnie, że wyjeżdża o godzinie 9.00 i już nie wraca. Gdy jest na miejscu, to wychodzi ze swojego biura lub piwnicy tylko na zebranie o 8.00, a następnie siedzi w internecie lub zwyczajnie śpi przy biurku?); braniu przez panią dyrektor delegacji na swój prywatny samochód (?Delegacje brała także na główną księgową, która jest jej krewną?); wykorzystywaniu kuchni DPS (?Często pieczone ciasta miały być niby na podwieczorek dla mieszkanek, niestety, mieszkanki serników, jabłeczników ani drożdżówek nie widziały. Wszystko szło na cele prywatne, całe obiady czy też dania wigilijne i wielkanocne, p. dyrektor podjeżdżała pod kuchnię i zabierała do domu?); darmowych wyjazdach na wycieczki, z których miała korzystać rodzina dyrektorki; wreszcie o mobbingu politycznym (?Przed wyborami w 2014 r. przeszkoliła wraz z synem mieszkanki na terenie kawiarenki w DPS, na kogo z PO mają głosować i z której listy?).

Czy zarzuty podniesione w piśmie pracowników potwierdzą się?

- Zleciłem przeprowadzenie kontroli w Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie. Póki nie zapoznam się z jej ustaleniami, wstrzymam się z wszelkimi komentarzami ? mówi starosta Franciszek Tamas.

Do sprawy wrócimy w nowym numerze miesięcznika FAKTYPILSKIE.PL.
fot. dpsfalmierowo.pl

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(175)

gośćgość

1 0

Wszyscy dyrektorzy we wszystkich tych placówkach w powiecie to dyrektorzy z nominacji PO.
Główni administratorzy też.
Rozbujało się to towarzystwo przez te 8 lat...

13:59, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownikpracownik

1 0

i we wszystkich tych placówkach powinny być przeprowadzone kontrole, a szczególnie płace pracowników gdzie opiekunowie pracują za najniższą krajową i nawet podniesienie jej nie oznacza wcale poniesienia zasadniczej pensji bo przecież najniższa z przez kilku 1680zł lat plus staż wypracowany daje 1750 brutto więc po co im podnosić podstawy?? Dodam że o nagrodach też już dawno zapomnieliśmy...

15:41, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

0 0

nagrody to juz inna historia, tej sprawie te powinno sie przyjrzec kto ile dostaje w powyzszym dps, jakie zroznicowanie

15:48, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerytkaemerytka

0 0

zacznijcie robić porządek na własnym podwórku państwo "G" Was wykiwa oni donoszą i będą donosić

15:58, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec mieszkaniec

0 0

jestem za tymi kontrolami w Dps kapiel 2 razy na tydzień golenie tymi samymi maszynkami wszystkich zakupy w zaprzyjaznionym sklepie gdy sa auta słuzbowe żenada panie starosto czas na konkretną kontrolę

16:05, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gosć ...gosć ...

0 0

I bardzo dobrze jej , a jak kogos widi na ulicy to słodzi w oczy ,

17:04, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

Zwykli pracownicy (niePO-wcy) zarabiają w starostwie poniżej 2000 zł. A taka sekretarka pani dyrektor ma 3000 zł - odbiera telefony i kawkę parzy, cała jej odpowiedzialność

18:32, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

meblomor ujsciemeblomor ujscie

0 0

Oddajcie meble co buchnął Buchaj do swojego gabinetu.

20:13, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 0

pracownik ma rację, pięć DPS-ów w powiecie, cztery mają zarobki na jednym poziomie, a piąty dużo niższe, gdzie się dopytywać przyczyn? bo u swojego dyrektora słyszę tylko - jakie podwyżki, muszę dwóch zwolnić bo starostwo karze oszczędzać

20:26, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracprac

0 0

czy chodzi o Rzadkowo?

20:46, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

0 0

Co to za kontrola kiedy już wiedzą.Telefony się rozdzwoniły .Zbierają dokumenty i podpisy aby udowodnić że jest ok.

20:57, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

0 0

PO obsadziła prawie wszystkie stanowiska kierownicze w domach pomocy społecznej. W Falmierowie Bugajski umieścił kiedyś nawet swego serdecznego przyjaciela z którym Go wiele łączyło, a mianowicie Kotaraka. Był to strzał w dziesiątkę, Czesiek się "sprawdził", a ówczesna Pani Dyrektor, oczywiście z PO, wręcz prosiła Bugajskiego o zwolnienie byłego mistrza z PZU. Pamięta ktoś te czasy.....

21:06, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krzysiu B.Krzysiu B.

0 0

Franek zrób w końcu porządek z tym syfem

21:54, 28.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SteveSteve

0 0

A pomyślałby kto, że Dyrektorka Bacha to taka ciepła kluska, a tu masz - okazuje się, że to zimna i ostra Klócha. Pomyślcie ludziska co by było, gdyby w ostatniej kampanii Bacha została radną - pewnie wprowadziła by się do DPSu z całą rodziną, cały personel zatrudniła by w roli służby i umieściłaby w czworakach, a mieszkanki zamknęłaby w piwnicach. Zatem nie jest źle. Nie dajcie się - na taczkę z nią! Pozdrawiam.

06:40, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pstryczekpstryczek

0 0

Franek i (Pana Redaktor całą rodzinę umieścili w Białośliwiu) najlepiej wiedzą i rozumieją co to znaczy zatrudniać....................... jako jedyny tego nie robił......he..he...he

09:37, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MISIEKMISIEK

0 0

WŁASNIE TAK TO JEST A POZNIEJ WSZYSCY WSZYSTKO MAJA CZAS SIE ZABRAC ZA NICH WSZYSTKICH A NIE GNEBIC UCZCIWYCH I MAŁYCH PRZEDSIEBIORCOW ...NAPRAWDE ....WEJSCIE SIE WSZYSCY ZA SIEBIE ...A NIBY WSZYSCY TACY UCZCIWI .POZDRAWIAM RECE OPADAJA...

12:57, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZAJEBISTYZAJEBISTY

0 0

WIELKA PORZADNA RODZINA PORZADNA ,.A JAK JEDZIE WIELKA PANI DYREKTOR SAMOCHODEM TO PRAWIE GŁOWA O DACH WYPIERDOLI ,,,,,ZŁODZIEJKA

13:00, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lexlex

0 0

Chcesz twój zarzut wyjaśnić w sądzie? Przegraną masz pewną.

13:01, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

0 0

Zainteresujcie się też pozostała POwską kadrą zatrudnioną w dpsach i placówkach na Rydygiera . Zawsze ta szarańcza siedzi blisko dyrektorskiego stołka. Łatwo trafić. Dotychczas nie narzekała ani na stawkę wynagrodzenia z dodatkami i premiami, ani na egzystencję. Mam nadzieję, że zacznie... A Miejscowy Powiatowy Urząd Pracy czeka na masową rejestrację w otwartymi ramionami. Co daj Boże.

13:48, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaskas

0 0

Nie tylko w Falmierowie umieścił swojego. W pilskim dpsie też.

13:54, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

0 0

chodzenie spać o 14 muszą kawkę spijać pielęgniarki na kontrakcie a wy smieci zdychać bym nie miała co robić tabletki po co i tak zdechniesz tak się dzieję i czas przyjrzeć się temu bliżej bo to nie jedyny taki DPS w promieniu 30 km w którym się coś dzieję

16:17, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnającytematZnającytemat

0 0

W Rzadkowie nie jest lepiej, opiekunowie i pielęgniarki pracują za najniższą krajową, w soboty, niedziele i święta za free bez dodatków, dodatek nocny najniższy jaki może być. Pani dyrektor każde uwagi odnośnie zarobków i warunków pracy kwituje krótkim: " jak się nie podoba to proszę się zwolnić". Panie Starosto może czas z tym dziadostwem w DPS-ach skończyć.

16:39, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

0 0

MASZ RACJĘ. W DOBIE KRYZYSU NA RYNKU PRACY DYREKTORZY ROBIĄ Z NAMI CO CHCĄ. GDZIE PO 25 LATACH PRACY W RADKOWIE ZNAJDĘ PRACĘ. PRACUJEMY W SZKODLIWYCH WARUNKACH; STRES, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DRUGIEGO CZŁOWIEKA ROBIĄ SWOJE. KONTROLE OWSZEM ALE TRZEBA TEŻ ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI. MAM NADZIEJĘ ŻE KTOŚ NAS WYSŁUCHA.

19:30, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

0 0

LUDZIE NIE BÓJCIE SIĘ PISZCIE I TRZYMAJCIE SIĘ KUPY BO KUPY NIKT NIE RUSZY

19:39, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktosktos

0 0

Juz jej nic nie pomoze, jest na odstrzal, a jej najlepsza kolezanka z pracy i tak sie na nia wypnie

19:49, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

0 0

Pamiętacie ten artykuł: Wszyscy ludzie starosty?

Administrator Domu Pomocy Społecznej, pracownica Urzędu Pracy, lekarz i właścicielka restauracji



Do naszej redakcji dotarł list, w którym anonimowy ?życzliwy? skarży się na politykę kadrową starosty pilskiego Tomasza Bugajskiego, prowadzoną na terenie gminy Wyrzysk.
Autor anonimu opisuje sytuacje, w których, jego zdaniem, o zdobyciu danego stanowiska nie decydowały umiejętności, doświadczenie i wykształcenie, ale przynależność partyjna i dobre układy ze starostą. Twierdzi on również, że w wyniku nietrafnie dokonanych wyborów cierpią nie tylko pozostali kandydaci na dane stanowiska, ale również spora część mieszkańców gminy Wyrzysk.

Braterska uprzejmość?
W liście bez nadawcy czytamy o konkursie na stanowisko głównego administratora Domu Pomocy Społecznej w Falmierowie, który odbył się w lutym tego roku.
- Wśród pięciu kandydatów na to stanowisko byli ludzie wykształceni z zakresu socjoterapii oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Były to takie nazwiska, jak: Losik, Ozimina, Wachowiak i syn byłego dyrektora DPS ? Tadych. Konkurs wygrał jednak Czesław Kotarak ? inżynier rolnik, były dyrektor PZU w Wyrzysku. Plotka o tym, że to właśnie on zwycięży, obiegła Wyrzysk już na kilka dni przed ogłoszeniem wyników konkursu.
(...)
- Wygrał Czesław Kotarak, dobry kolega starosty Bugajskiego, członek Bractwa Kurkowego w Wyrzysku ? pisze autor anonimu.
- Ja nawet nie wiem, jacy byli kandydaci w tym konkursie ? zapewnia starosta Tomasz Bugajski. - Z tego, co się orientuję, to pan Czesław Kotarak wcześniej startował w konkursie na stanowisko dyrektora DPS i nie został przez starostę zaakceptowany, bo nie spełniał wszystkich wymogów formalnych. Rzeczywiście Czesław Kotarak jest bratem kurkowym. Nas jest 27 i musimy się szanować, ale takie sugestie są bardzo krzywdzące, przede wszystkim w stosunku do pana Kotaraka. Konkurs na administratora przeprowadzała pełniąca obowiązki dyrektora pani Barbara Klóska i to jej należy zapytać o to, dlaczego właśnie Czesław Kotarak zwyciężył ? dodaje starosta.
(...)
Ze sklepu do urzędu
Autor listu opisuje też sytuację w wyrzyskim Urzędzie Pracy.
- Po odwołaniu Tomasza Tymczaka ze stanowiska dyrektora tej placówki, na jego miejscu znalazła się pani Bożena Chrzan. Następnie, bardzo szybko, pracę w urzędzie znalazła Zofia Majewska. Pani, która wcześniej pracowała w sklepie należącym do starosty Bugajskiego ? twierdzi nasz informator.
- Pani Majewska rzeczywiście kiedyś pracowała w moim sklepie, ale tam pracowało wiele osób. Czy teraz ci wszyscy ludzie mają mieć zakaz wstępu do placówek, które podlegają staroście
(...)

Nowy urolog
Mieszkańcy Wyrzyska mieli też, zdaniem autora listu, ucierpieć na zmianie lekarza urologa w wyrzyskim szpitalu.
- Doktor Mariusz Strojny nie jest członkiem Platformy Obywatelskiej. Poza tym, ja nie mieszam polityki z moimi działaniami, jako starosty. Na temat zmiany urologa w Wyrzysku należy rozmawiać z panią dyrektor Polewczyńską-Marciniec, bo ja nawet nie wiem, jakie przesunięcia kadrowe poczyniono w tej placówce ? odpowiada na anonimowe zarzuty starosta Tomasz Bugajski.
(...)

19:58, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stykstyk

0 0

Konkursy w dpsach za rządów wiadomych - były fikcją.
Warto przejrzeć ogłoszenia archiwalne w BIP Starostwa Pilskiego.
Np. takie z 1.10.2007 r.

21:14, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolokolo

0 0

Prawda.
A PCPR - to lepiej???
Kto tam jest zastępcą? I kogo to żona/mąż ? :)

21:18, 29.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

struśstruś

0 0

Na rydygiera podobno jedna dyrektorka zrezygnowała, chyba jedna nie z tej partii była. Przed wyborami wybrano pracownicę pilskiego pcpru. Przypadek.

00:46, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wzwz

0 0

W pilskim PCPR nie ma już stanowiska zastępcy.

07:21, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

powtórka z rozrywkipowtórka z rozrywki

0 0

Naiwny, myślisz, że z nową władzą będzie inaczej. Zrobią to samo. Zatrudnią tylko swoich ludzi. Tak było i tak będzie.

08:39, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawdaprawda

0 0

Ale na te zmiany nie miała wpływu żadna władza, ani nowa ani stara

08:42, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolokolo

0 0

Ciekawe od kiedy? :)
W kwietniu 2014 jeszcze było. Teraz też pewnie jest.
Tak przynajmniej mówi oświadczenie majątkowe na stronach starowstwa :)
SKARB - (dla) - NIK :)))) Jeśli nie jest i nie ma :) I nie tylko :))))

09:05, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Józek SzJózek Sz

0 0

Temat jest do analizy ale poziom postów jest tragiczny. Język prostacki a nawet wulgarny. Anonimowi o anonimach. Czy to właśnie tak wygląda patologia ? Wszystkich jednak łączy jedno, są "uczciwi i sprawiedliwi".

09:16, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bleble

0 0

od stycznia, warto czasem się zastanowić i sprawdzić dane zanim zaczniesz coś wypisywać

09:41, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wróbelwróbel

0 0

A w DPS Dębno myślicie,że jest inaczej? Tam też pracuje klika dyr. i robią co chcą!

09:48, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolokolo

0 0

Jesli tak jest, jak ble - brasz, to wniosek jeden: nowa władza, nowa refleksja i strach starej zasiedziałej.
I tak ma być. :)

09:55, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnającytematZnającytemat

0 0

Panie Redaktorze Naczelny Mariuszu, czemu nie zamieszczacie wszystkich komentarzy, czyżby były one nie wygodne dla Pana lub Pana portalu.

10:21, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnającytematZnającytemat

0 0

Z oświadczenia majątkowego za 2014 r. Pani Sabiny Dyrektor DPS w Rzadkowie: "wynagrodzenie z tytułu zatrudnienia w Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie: 71077,29 zł" co daje miesięcznie 5923,11 zł. Jak to się ma Panie Starosto do zarobków opiekunek i pielęgniarek z wieloletnim stażem, pracujących w soboty, niedziele i święta bez żadnych dodatków z najniższą krajową. Na pytanie do Pani Dyrektor o podwyżki słyszymy odpowiedź, że nie musi Pani pracować w DPS, że zawsze może się Pani zwolnić. Czy to jest w porządku? I proszę nie pisać, że wylewamy żale, proszę przyjrzeć się naszej ciężkiej pracy z niepełnosprawnymi dziećmi, w którą wkładamy wiele serca. My nie zazdrościmy pensji Pani Dyrektor ale chcielibyśmy również za nasze ciężkie dyżury być godnie wynagradzani.

10:34, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

STARSTAR

0 0

Drodzy czytelnicy pokażcie mi choćby jednego dyrektora: DPS, szpitala, UP, szkół, MOW, PCPR i innych, który nie miał układów z PO. Wszyscy musieli być "faworytami" rządzących. Nawet jak teraz się zapierają!!!

10:38, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FortelFortel

0 0

A poszukaj najlepiej zarabiającego dyrektora placówek w Powiecie

10:41, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QQśQQś

0 0

Nieprawidłowości w jednym DPS rozpętały taką burzę komentarzy ! Czy ktoś się spodziewał takiego odzewu na artykuł? Takie czasy i tyle nieprawidłowości , jak widać to teraz tyle pracy przed nowowybranymi władzami powiatu.Kto przypuszczał ,że pan starosta zostanie "szambelanem" (już ktoś został tak nazwany - bo oczyści to "szambo")

11:02, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnającytematZnającytemat

0 0

To jak to się ma do 1380 zł na rękę opiekunów, którzy dyżurują po 12 godzin bez dodatków za święta, soboty i niedziele. Niech Pani Dyrektor Sabina zarabia nawet 10000 zł na rękę, jesteśmy za. Tylko na Boga dajcie nam chociaż zarobić te 2000 zł na rękę, bo za to co zarabiamy to nie wiadomo jak żyć.

11:24, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MSzMSz

0 0

Żaden komentarz nie został zablokowany, proszę uważnie wpisywać i szukać wpisu w odpowiednim miejscu

11:29, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnającytematZnającytemat

0 0

Jak widać pracownicy są zastraszeni, nie mają komu się poskarżyć, jak chcą rozmawiać z przełożonymi to słyszą, że mogą się zwolnić, że nie muszą pracować w DPS. Może dzięki tym komentarzom nowe władze Powiatu przyjrzą się patologią w dyrekcjach DPS i zgodnie z przedwyborczymi hasłami dadzą nam szeregowym pracownikom pracę za godne wynagrodzenie.

11:35, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kilkil

0 0

Bo ludzie czekali na zmianę. I na szczęście się doczekali.
Nieprawidłowości i nieprawych ludzi należy usuwać na margines.
Do niedawna POwcom w placówkach podlegających powiatowi wydawało się, że mogą wszystko. Tak się zachowywali w stosunku do ludzi wykorzystując swoją władzę w powiecie i w danej placówce.
A skargi na nich kierowane do jednostki nadrzędnej nigdy nie przynosiły oczekiwanych konsekwencji kadrowych.
Oczekiwania wyborców głosujących na Porozumienie Samorządowe są jasne.
Czas zabrać się za bezczelnych, butnych i zarozumiałych.
Do dzieła, Panie Starosto!

14:57, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownikpracownik

0 0

oczywiscie ze ludzie sa zastraszani nie podoba sie wypad na stanowisku kierowniczym kolega jakieś specjaliści nie wiadomo od czego dwa etaty ciągną a konkretów nie ma multum ludzi pozatrudnianych a kto na tym cierpi zwykly opiekun który musi zapierdalać od umycia dupska za przeproszeniem po stronienie pokoi bo tak sobie paniusia swoje wymyśle

15:52, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aa

0 0

no proszę taka przykładna Basiunia serduszko a tu mobing wobec pracowników! wstyd! sama juz zapomniała jak była zwykłym pracownikiem i woda sodowa do głowy uderzyła! no nie warto tak głowy zadzierać! nie jest jej wstyd że tak żle mówią o niej jej koleżanki z pracy?

16:26, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

0 0

no nie tylko strojenie ale i malowanie pokoi, a zakupy dla podopiecznych swoimi samochodami bo na służbowy to nie ma co czekać bo się nie doczekasz....i wszystko było by dobrze gdyby pracownik chociaż raz usłyszał dziękuję ale nie od swojego podopiecznego bo to akurat słyszymy ale od przełożonego. Czy nie pracowało by się wtedy lepiej ??? Wszędzie na świecie już wiedzą że dobry pracownik to zadowolony i doceniony pracownik!!!

16:34, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HEJ..HEJ..

0 0

A jak działają Stowarzyszenia w D P S-ów ....prezesi chyba też czekają w kolejce na kontrolę ze strony Starostwa.......Ewa O.koleżanka P. dyr Baśki K.Ona najwięcej zarządza...

16:53, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

0 0

Kolejka do rozliczenia wszystkich nieprawidłowości jest długa.
W tej kolejce stoi też brutalność sytuacji i postępowania byłego starosty wobec swojego zastępcy i okoliczności jego odwołania z funkcji.
Ale pomału. Wszystkie niegodności znajdą sprawiedliwość. Czekam z niecierpliwością...

17:20, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

0 0

nowa wiadomość dzisiaj w dps w Falmierowie o godz.14-tej odbyło się zebranie z pracownikami i na tym zebraniu podłozono petycję w sprawi e oczyszczenia p.dyrektor z napisanych zarzutów . Co się okazało pracownicy podpsywali bo nie chcą stracić pracy.A kto podłożył do podpisu to pewnie też ma na sumieniu przekręstwa.

17:25, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:):)

0 0

to jest chora sytuacja....śmiechu warte....jak jest niewinna niech sama się broni!

18:17, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

0 0

MOBBING


Mobbing jako zjawisko patologiczne, powtarza się systematycznie i występuje od wielu lat w zakładach pracy. Jego cechą jest bezbronność ofiary wobec mobbera (tak nazywa się osobę, która stosuje zachowania mobbingowe). Same akty przemocy fizycznej nie stanowią natomiast istoty mobbingu.

Mobbing może być stosowany jako mobbing czynny i bierny.
Mobbing czynny można określić jako obarczanie zbyt dużą odpowiedzialnością pracownika przy jednoczesnym ograniczeniu mu możliwości podejmowania decyzji, co powoduje poczucie zagrożenia u pracownika.
Mobbing bierny to powtarzający się stan lekceważenia pracownika poprzez np. niewydawanie mu poleceń.
Instytucja mobbingu wprowadzona została do Kodeksu pracy przepisami ustawy z 14.XI.2003 r. o zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz o zmianie niektórych innych ustaw, weszła natomiast w życie 1.I.2004 r.
Zgodnie z art. 94[3] § 2 Kodeksu pracy (k.p.) mobbing oznacza:

działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi,
Mobbing dotyczy tylko pracowników, osoby wykonujące pracę na innej podstawie niż umowa o pracę, nie mogą korzystać ze wskazanej regulacji.
Mogą natomiast powoływać się na przepisy o ochronie dóbr osobistych, głownie na naruszenie dobrego imienia, bądź na przepisy kodeksu karnego.
Pracownik występując o roszczenia, zobowiązany jest na mocy atr. 6 k.c. udowodnić fakt, iż pracodawca dopuścił się działań naruszających przepisy prawa.
polegające na uporczywym i długotrwałym
Wprowadzenie tego elementu do regulacji, spowodowało zawężenie jego stosowania.
Oznacza to, iż za mobbing nie mogą zostać uznane zachowania jednorazowe, nie zależnie od tego czy, wypełniają one pozostałe znamiona niezgodnego z prawem działania.
Należy jednak zaznaczy, że Kodeks pracy nie określa wyraźnie okresu po upłynięciu którego pozwalałoby zakwalifikować dane zachowanie jako mobbing.
Z pomocą przychodzi tutaj doktryna, która przyjmuje okres 6 miesięcy. Ponadto działania polegające na zastraszaniu, poniżaniu, dręczeniu muszą występować również systematycznie co najmniej raz w tygodniu. Wyłączenie przez ustawodawcę zajść jednorazowych, nie oznacza bynajmniej ich tolerowania. W takiej sytuacji skrzywdzonemu pracownikowi ochronę swoich praw wyznaczają przepisy o ochronie dóbr osobistych.
nękaniu lub zastraszaniu pracownika,
Międzynarodowa Organizacja Pracy w sporządzonych na jej zlecenie ekspertyzach wymienia kilkadziesiąt zachowań, mogących wyczerpać znamiona przemocy w miejscu pracy. To m.in. groźby, obrażanie, stosowanie ostracyzmu, niegrzeczne gesty, przeklinanie, krzyki, popychanie i inne formy przemocy fizycznej.
Doktryna zauważa, że mobbing mogą stanowić takie zachowania jak;
nieuzasadniona krytyka,
publiczne upokarzanie i publiczne nagany,
niejednoznaczne polecenia,
straszenie zwolnieniem z pracy,
niemożliwe do realizacji nieprzekraczalne terminy wykonania polecenia,
niejednoznaczne polecenia,
przymusowe zostawanie po godzinach pracy,
przymus pracy w urągających warunkach,
przydzielanie bezsensownych zadań do wykonania,
rozpowszechnianie złośliwych plotek,
obelżywe listy, maile,
terror telefoniczny,
wrogie spojrzenia.

18:21, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smutno mismutno mi

0 0

a słyszał kto jak jeden główny...z piły mówił do pracowników - to twój zasrany obowiązek, rusz się, wypierdole kilka opiekunów dla przykładu,ile osób płakało pewnie poprzednia władza wie ale nic nie robiła. Mobing jest wszędzie

18:32, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

labo labolabo labo

0 0

Dobry pracownik - to taki który siedzi cicho, zasuwa od rana do wieczora i boi sie gębę otworzyć, bo ma rodzine na utrzymaniu. Nawet jak go w pracy pogryzą....... taka jest smutna prawda!

19:07, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zniesmaczony wyborcazniesmaczony wyborca

1 0

a co maja powiedziec pracownicy pup czy pcpr? niby tam nie ma mobbingu?

19:18, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiciakicia

0 0

Czy masz namyśli to co ja???

19:20, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kevinkevin

0 0

Dyrektor PCPR i pani Basia to koleżanki, a syn głównej księgowej z DPS Falmierowo jest pracownikiem PCPR. Kontrola może im wszystkim przysłowiowo "skoczyć"

19:25, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gosc2gosc2

0 0

Smutno mi: to co piszesz to szczera prawda.
Ten główny - pierwszy powinien znaleźć się na widelcu Pana Starosty.
Wszyscy się ucieszą. Szczególnie pracownicy. Podopieczni i ich bliscy też.

19:34, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

Jest.
A z pcpr porządni ludzie odchodzili z pracy, bo byli traktowani jak szmata przez "dowództwo" placówki.
Oczywiście - na własną prośbę "zmieniali" pracę - bo jakże inaczej? ...


19:38, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

hehe

20:01, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BB

0 0

BASIA ZAWSZE BYŁA ZŁYM CZŁOWIEKIEM ,KTO JEJ NIE DONOSIŁI NIE PRZYTAKIWAŁ TO WRÓG.ONA JAK PUTIN MA TAKIE SAMO ZACHOWANIE I TAKIE SAME STOSOWAŁA POSUNIĘCIA.MOŻE CHOĆ JĄ POSTAWIĄ DO PIONU.ZNAM LUDZI ,KTÓRYM BARDZO ,BARDZO ZASZKODZIŁA

20:15, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolakola

0 0

proponuję przenieść na stanowisko opiekuna lub sprzątaczki za najniższą krajową,ciekawe czy wtedy będzie opowiadac,ze pomoga się synowi wybudować.w dupie miała wszystko i wszystkich .teraz może ktoś się odważy i ją kopnie

20:21, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaola

0 0

myślę,że na jej miejscu wyprowadził bym się do wietnamu tam jej nie znają,

20:27, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aa

0 0

z tego co wyczytuję zaczynają się trząśc dupki i chyba nie tylko basi ,

20:34, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

A kto z PO komuś nie zaszkodził?
Uznali miasto i powiat za swoją własność.
A były szef powiatu - nie reagował na nic.
We łbach się tym POlitykom poprzewracało przez ten czas, jak rządzili.
Co niektórzy zimną wodę na łeb lali, że niby pomagają w walce z chorobą, której nazwy poprawnie wymówić nie potrafili, a tak naprawdę promowali siebie.
Nie przewidział jeden z drugim, że z urny wyborczej zimny prysznic popłynie...
I ciekawy jestem - zapłacili za wylaną w instytucji wodę z własnych pieniędzy, czy jak zwykle "wpadło" to w koszty ogólne?
Poczekamy jeszcze tylko aż się skończy kadencja POlityków w mieście.
Potem będzie już tylko lepiej.

20:41, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GAPAGAPA

0 0

MYSLICIE ZE W INNYCH PLACOWKACH JEST LEPIEJ RZADKOWO TAM SAME STARE MODELKI ROZWODKI ZONY GLINIARZY SMIESZNE POSTACIE ALE TEGO NADCHODZI JUZ KRES TAKIE DUPY NADAJA SIE DO KABARETU ANIE DO PRACY ABY WYZYWAC SIE NA INNYCH .

21:09, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkuwku

0 0

Może i komuś zaszkodziła, ale i wielu osobom pomogła. Oczywiście o tym nikt nie wspomni bo przecież lepiej jest oczerniać kogoś o kim tak naprawdę nic się nie wie.

21:20, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0

wiecej zaszkodziła niż pomogła, taka jest prawda, to ona doprowadziła do podziału ludzi , ma swoich donosicieli których sowicie wynagradzała, a swoją koleżanke GK to dopiero wynagradzała w nagrodach

22:42, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IlonaIlona

0 0

zaszkodziła? być może ale i pomogła. tylko, że teraz to tylko to złe się wyciąga aby oczernić, zdeptać z błotem i zniszczyć. prawdą jest, że jest to bardzo wymagająca dyrektorką i pewnie to się komuś nie spodobało.

23:26, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Carmen55Carmen55

0 0

Pracownicy: Nie zgadzamy się z treścią artykułu.Jesteśmy oburzeni i zniesmaczeni opinią jednej osoby,która podpisała się za nas wszystkich.Dobro naszych mieszkanek dla nas pracowników i pani dyrektor jest sprawą priorytetową.

23:44, 30.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

archanioł 77archanioł 77

0 0

Niech każdy zacznie od siebie i zrobi rachunek sumienia.Do przemyślenia pozdrawiam

00:00, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktoś tamktoś tam

0 0

A ja tam na Panią dyrektor nie powiem nic złego, ale ja znam to wszystko tylko z relacji pracownik-pracodawca i nigdy nie wybiegałam poza ten obszar. Nie znam pracownika, któremu by nie pomogła, gdy ten potrzebował pomocy. A że jest czasami trochę wybuchowa i wymagająca ...no cóż takie są "przywileje"władzy. Pozdrawiam

07:49, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jackjack

0 0

W Warsztatach Terapii Zajęciowej też podległych pod PCPR też różowo nie jest, Zarobki małe, wymagania duże, a jak się niepodoba to do widzenia.

10:11, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Pani dyr w Falmierowie dba tylko o interesy swoje i swojej rodziny. Synka, który nie ma o niczym pojęcia posadziła na stołku. Po co w DPS dwóch pracowników socjalnych. Dużo można pisać o tych rządach ale niech kontrole to rozliczą. Rządy opierają sie na zastraszaniu pracowników. Premie i nagrody wyższe dla koleżanek i tych co tańczą jak Pani dyr zagra a reszta drobnych podzielona na opiekunki. To jest ok?

11:39, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tygtyg

0 0

Boże ludzie co wy chcecie od Pani dyrektor? Toć to jest dobra kobieta zawsze pomoze w trudnej sytuacji jak i pracownikom i równiez mieszkanką ,nakręcacie sie tylko nie potrzebnie przez jakis durnowaty anonim, niech każdy spojrzy na siebie a potem niech ocenia drugą osobę

14:57, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mikimiki

0 0

Dyrektor PCPR - to m......... w spódnicy, ale jaka słodka dla przełożonych. Jak ona potrafi m..... drzeć na pracowników. Układa się z każdą władzą. Nie ruszą ją.

15:10, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnyobiektywny

0 0

Popieram- Pani Dyrektor zastanów się komu najwięcej pomogłaś z pracowników w przeszłości, prawdopodobnie te ,,przyjaciółki" teraz jątrzą. Szok Jednak to jest prawda największym przyjacielem człowieka jest zwierzak

15:50, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

0 0

dlatego pieska i na spacer....

17:06, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LGLG

0 0

Twierdzisz,że dyr jest taka dobra,to dlaczego napisano,że jest inaczej?

19:03, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxx

0 0

i dlaczego musieli podpisywać lojalki jak za komuny...

20:50, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

boogieboogie

0 0

Czasami wystarczy byc czlowiekiem...okazac wyrozumialosc, zyczliwosc I zrozumienie,powiedziec dziekuje. Ona nice posiada tych cech. A pomogla komu? Kolezankom? Zyczliwym I wyrozumialym czlowiekiem by poprzedni Dyrektor, a pani Basis sodowka uderzyla do glowy. Niektorzy nie powinni miec wladzy...

21:23, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 0

,,carmen55,, jesli jeest przydupnikiem basi to pisz w swoim imieniu a nie za wszystkich pewn sie tez boisz o stolek

21:53, 31.01.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

isiisi

0 0

Jak się ma całe PO za sobą to sodówka odbija, tak samo było w Szpitalu w Wyrzysku, Prezesowa i Sinjab sądzili, że PO będzie wiecznie przy władzy i robili co chcieli, ostatnio był pomysł aby na przełożoną pielęgniarek wdusić Małgorzatę Engler , która tak nie dawno startowała na Burmistrza z polecenia Bugajskiego. W szpitalu w Wyrzysku jest wielu przydupasów byłych z PO, ale nauczeni i doświadczeni życiem już zmieniają swe poglądy polityczne pod obecne zamówienie.

05:44, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rakrak

0 0

Zmieniają poglądy, bo to zawsze kameleony życiowe były i są, a na stołkach za wszelką cenę chcą się utrzymać.
Bo kto takich, co przez całe życie bili pianę zawodową weźmie? Gdzie to to znajdzie zatrudnienie?
Aaaa, sorki - w pomocy społecznej znajdzie :D

09:54, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RWARWA

0 0

Na miejscu p.Klóski, aby wyjść jeszcze z tego "z twarzą" póki jest czas i zachować resztę godności złożyłbym dymisję...Pozdrawiam

11:28, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bmagdabmagda

0 0

Chyba nie wiesz co piszesz. Podać się do dymisji to tak jakby się przyznała do tych wszystkich bzdur. Jako pracownik nie wyobrażam sobie innego dyrektora. Pani Basiu trzymam kciuki, mam nadzieję, ze kontrola wszystko wyjaśni.

12:40, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znającytematznającytemat

0 0

A niby jak i komu mamy się poskarżyć. Poprzednia władza nawet jak dostawała sygnały że źle się dzieje w placówkach, że opiekunowie są zastraszani i że muszą wyjeżdżać na kilka kilkanaście dni z podopiecznymi i zajmować się 5-10 chłopakami przez 24 h mają liczone tylko 8 to zamiast coś z tym zrobić to donieśli p.dyrektor. Oczywiście ludzie jechali bo co mieli zrobić. Albo mają 2 lata do emerytury albo rodzinę na utrzymaniu.....no ale zostali za to wynagrodzeni i nie musieli pracować w święta. to jest na pewno w porządku?!

12:46, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rexrex

0 0

czyli co siedzieć cicho albo wyp na zachód czy za morze? bo w Polsce jak się upomnisz o swoje to Cię zwalniają zamiast z Tobą negocjować. Tu nikt nikogo nie słucha a większość ludzi na stołkach promuję autokrację.

12:53, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KajaKaja

0 0

Mialam okazje spotkac sie z ta pania wiele lat temu w innym zakladzie pracym.Nikt jej nie lubil,wszystkich kontrolowala,donosila.

13:23, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szokszok

0 0

Do Ktoś tam
Twoim zdaniem szef może być chamem?

13:26, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

czyżby ktos sobie posadke szykował???????????

15:13, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Carmen55Carmen55

0 0

obserwator-nie boję się,bo nie mam o co.A większość pracowników tak myśli,tylko nie piszą bo chcą uniknąć beznadziejnych komentarzy.A jak ktoś napisze dobrze,to jest już przydupnikiem pani dyrektor.

17:12, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kk

0 0

raczej nie Bugaj emeryt, Mantaj w Poznaniu, Jagodzińska Burmistrzem..no chyba, że ktoś z zaufanych odejdzie teraz ze Szpitala.

17:43, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krzychukrzychu

0 0

bo wszyscy nawet pracownicy warsztatow trzesa portkami przed dyr pcpr ktora ma ich pod soba i z tego przywileju chetnie korzysta !
to straszne w jaki sposob traktuje sie pracownikow pcpr ! ludzie to nie szmaty ! w koncu sie zbuntuja i bedzie zle

20:29, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

urzad - oboz pracy urzad - oboz pracy

0 0

bylam pracownikiem urzedu pracy , tam tez niewesolo , straszne rzeczy wyczyniala pani e. to dopiero bylo uwlaczajace dla pracownikow a z pania dyr z centrum pomocy rodznie to przyjaciolki ktore ucza sie jedna od drugiej , swoja droga dlaczego do tej pory nie skontrolowano tych nagrod ? najpierw nagrody i pensje glodowe , drugie etaty dla kolezanek i kolegow a potem jeszcze te masowe zwolnienia w obu jednostkach , przeciez to sie nie bierze z nikad ! ludzie uciekaja ale moga jedynie odejsc za porozumieniem stron bo sie boja o swoje pozniejsze zatrudnienie , bo wyraznie im sie mowi , ze drugiej pracy nie znajkda !

20:35, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kontrola potrzebna wkontrola potrzebna w

0 0

jak przy kazdej kontroli a przyjdzie taki audyt ze starostwa i napisza w protokole to co bedzie najbezpieczniejsze dla starostwa i dpsu!!!! jak w kazdej jednostce!!!!!!!!

20:41, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

moneymoney

0 0

masz rację, GDZIE JEST poprzedni KIEROWCA KTÓREGO WYCIEŃCZYŁA PSYCHICZNIE? a obecny gdzie? gdzie są ludzie, którzy z centrum odeszli? dlaczego nikt nie wysłucha pracowników? dlatego że boją się cokolwiek powiedzieć bo w powiecie są koleżanki które doniosą! mąż prominent w urzędzie miast to sie boją ruszyć a wystarczyłoby żeby ją ktoś nagrał! gdzie są te wszystkie skargi na dyrektorke? zatuszowano je!

20:51, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zakzak

0 0

Jeśli ma się coś zmienić to trzeba pogonić to towarzystwo, które panoszyło się przez te 8 lat.
Tu nie chodzi o jednostkę powiatową - tu chodzi o ludzi, którym się wydawało, że są nie do ruszenia i te jednostki traktowali jak własne prywatne podwórko, a odpowiedzialnych i ciężko pracujących tam ludzi mieli za nic.
A jeśli pójdą za tym konkretne decyzje, a powinny takie pójść w każdym powiatowym dpsie - to będą te decyzje jak najbardziej słuszne i na pewno nie asekuracyjne. Dziwne byłoby, gdyby nie poszły...
Jeśli dzieje się źle, a dzieje, to na co czekać?

20:52, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownikpracownik

0 0

niech ktoś w końcu zrobi porządek w urzędzie pracy !!! dłużej już tam wytrzymać nie można !!

20:55, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IlonaIlona

0 0

dokładnie Carmen55. nie komentujemy bo nie ma czego. przecież my znamy prawdę i jesteśmy spokojni. aby się bać, trzeba mieć coś na sumieniu! a my pracownicy jak i nasza pani dyrektor mamy czyste sumienia więc będzie dobrze. kontrolę już nie jedną w życiu przeszliśmy więc nie jest nam straszna, a i odpowiadać na te wszystkie bazgroły nie ma co, niech się hieny nażrą:)

20:58, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

exex

0 0

ja jestem pracownikiem, któremu nie dość że nie pomogła to jeszcze rozbiła życie!
nie rób z niej świętej!

20:59, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IlonaIlona

0 0

dokładnie... ale żeby zrobić rachunek trzeba najpierw mieć sumienie...

21:00, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 0

Co to za dyrektor, który na pytanie o podwyżkę odpowiada w ten sposób. To świadczy o braku kultury osobistej i zerowych umiejętnościach w zarządzaniu ludźmi. Dobrych pracowników należy szanować, wynagradzać i umieć zatrzymać. No ale takie mamy dziś elyty...

21:01, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wzwz

0 0

powód był inny wiek emerytalny, naprawdę czasem warto sprawdzić co się pisze

21:10, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ii

0 0

do xxxxxxx: nie musieli nic podpisywać bo pani dyrektor nawet o tej liście nie wiedziała. oczywiste jest, że listę podpisali wszyscy bo teraz żadna szm..a nie wyda się przed koleżankami, że to ona napisała i zabrakło jej cywilnej odwagi by się podpisać więc napisała jako wszyscy:) właściwie nie przed koleżankami bo ta osoba nigdy koleżanek w tym zakładzie nie miała... już wszyscy wiedzą, że to TY zrobiłaś i myślę, że nadejdzie dzień, że nie będziesz mogła spojrzeć w lustro... jeśli jeszcze w ogóle możesz... dużo sił pani dyrektor! będzie dobrze, i niech Pani pamięta: CO NAS NIE ZABIJE TO NAS WZMOCNI!

21:10, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezbez

0 0

dalej tak robią tylk o jakby bardziej po cichu

21:12, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oo

0 0

do xyz: Oczywiści, że tak:) nowe rządy nowe miejsca pracy:) muszą obstawić swoich:)

21:14, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

powpow

0 0

okoliczności odwołania pana Mikity budzą do tej pory mój ogromny niesmak
nie dano mu się nawet obronić!

21:14, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawoprawo

0 0

czy nie jest tak, że jeśli ktoś popełnia coś pod wpływem przymusu to to się nie liczy z punktu prawnego?

21:15, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OO

0 0

daj spokój kobieto, po co ci takie lizanie dupy?na dodatek przeciwko innym pracownikom?to że tobie jako jedynej było dobrze bo byłaś jej oddana jak ten przysłowiowy pies nie znaczy że inni mieli super a skoro piszesz brednie to mam ci tylko jedno do powiedzenia - żal mi cię bo nie potrafisz przyznać że sama pomgałaś swojej dyrektorce

21:22, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smaksmak

0 0

i znowu wszystko od nowa :(

21:23, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ii

0 0

oj, trafiłam w sedno... prawda boli... w lustro już spojrzeć nie możesz, Ty i koleżanka, która pomogła Ci pisać ten anonim. podlizywać się nie muszę, piszę anonimowo i pani dyrektor nie będzie wiedziała:) ale jest rozwiązanie, zapraszamy WŁADZE STAROSTWA do naszego DPSu, porozmawiajmy z pracownikami, nawet indywidualnie, tak by nikt nie bał się mówić. jestem w 100% pewna, że zdecydowana większość nie podpisze się pod tym anonimem do starostwa. i nie zamierzam się z Tobą słownie licytować, to co dajemy innym do nas wraca... w tej sytuacji nam wszystkim może być tylko Ciebie żal...

22:02, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

0 0

Wszystko było obgadane i zaplanowane przez zajadłych przeciwników w/w, którzy na codzień maślili mu w oczy.
Wykon taki nazywa się : nagonka,"wykończenie" i wyeliminowanie na zawsze. Taki był plan.
Jak widać - nie udało się. POłamali kark. Oby na zawsze.
Pan Mikita może od dnia ogłoszenia wyborów mieć satysfakcję. Czego mu życzę.


22:30, 01.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

socjalnisocjalni

0 0

robi się szum ale raczej z niewiedzy...po co dwóch pracowników socjalnych? rozporządzenie w sprawie dps tą kwestię reguluję -" zatrudnianie w pełnym wymiarze czasu pracy nie mniej niż dwóch pracowników socjalnych na stu mieszkańców domu"

06:35, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieciamiecia

0 0

wszyscy poprzedni pracownicy PCPRu powinni złozyć wniosek zbiorowy o mobing

09:45, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antekantek

0 0

Chodzi o Wielofunkcyjną Placówkę Opiekunczo-Wychowawczą. Podobno odeszła bo nie robiła wówczas tego, co oczekuje władza. Tak się kończy brak pokory.

10:02, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

0 0

Szanowna"KONTROLA" powinna jeszcze sprawdzić teczki personalne pracowników bo tam też są bardzo istotne fakty kto jaką szkołę kończył i u kogo i z kim i jakie stanowisko zajmuje , a wtedy już gołym okiem bedzie widoczne na co kładzie nacisk Pani dyr.

10:43, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smaksmak

0 0

Ryba psuje się od głowy. Może więc warto przyjrzeć się PCPR i temu jak traktowani są pracownicy tej instytucji, a także pracownicy podległych placówek ?

11:12, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssssss

0 0

A i pracuje / pracował tam brat takiego jednego "ważnego" ...

11:19, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

0 0

Bo zaczynają może po sobie sprzątać... Żeby zbyt dużo się nie rzuciło w oczy.

11:24, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teresateresa

0 0

Nie tylko pcpru. Dpsów to też dotyczy.

11:26, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktoś tamktoś tam

0 0

chamem nie, ale ma prawo wymagać i ma prawo mieć gorsze dni jak każdy z nas

13:30, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miły inaczejmiły inaczej

0 0

Kontrola nie załatwi sprawy a jak będą pytać pracowników to i tak nikt nie powie prawdy bo każdy będzie się bał o swoje miejsce pracy i znów wszystko wróci do "normy"

13:37, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

seksek

0 0

Masz rację, -miły inaczej-.
Tu potrzebne są konkretne posunięcia kadrowe. W każdej placówce. I skrupulatna analiza dokumentów. Nazbierało się pewnie tego trochę przez 8 lat.
Pracownicy zaczną mówić, gdy będą czuć się bezpiecznie.
Każde krętactwo zawsze wyjdzie na wierzch - niektórzy o tym nie POmyśleli, hehe... Przed zwolnieniami tych kolesiów powinno się co niektórych pociągnąć do odpowiedzialności z parę rzeczy, które nie ujrzały światła dziennego, jak to się działało na szkodę placówki i ludzi wykorzystując swoje stanowisko w partii...
A potem dać adres urzędu pracy albo właściwie nic nie dawać :)

14:15, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tygtyg

0 0

czyli § 6 ust. 2 pkt 1 ww. rozporządzenia w sprawie domów
pomocy społecznej.

16:16, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

0 0

w takim razie niech wymaga ale nie po chamsku

16:54, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OO

0 0

pisząc swojej miałem na myśli twoją dyrektorke a nie moją :)

16:57, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maxmax

0 0

popieram - zweryfikować wykształcenie i kompetencje pracowników!!!

17:02, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dd

0 0

Pewnie regulują to te przepisy.
Ale dlaczego zatrudniony jest syn ? Mało jest innych którzy mają kwalifikacje?
Podwładny mamy - to nie brzmi zbyt dobrze i jest prawnie zabronione.
Nepotyzmem się to natomiast nazywa w społeczeństwie.

19:28, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Carmen55Carmen55

0 0

popieram w stu procentach,żadna koleżanka, jak może się podpisywać za nas wszystkich.PANI DYREKTOR CO NAS NIE ZABIJE TO NAS WZMOCNI BĘDZIE DOBRZE JESTEŚMY Z PANIĄ

20:40, 02.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krówkakrówka

0 0

Proszę skontrolować grubą Jolkę ze starostwa, jej POwską karierę z buhajkiem

20:54, 03.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

buhajbuhaj

0 0

Tak, tak ,koniecznie, grubą Jole z PO, przynależności do PO się wypiera teraz

07:10, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

0 0

Trudno będzie się wyprzeć. A gabinecik taki cudniutki!

08:44, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fiskusfiskus

0 0

Chyba trafiony temat ze Szpitalem, Za każdym razem jak tam jestem woła się ode mnie kasę za płaszcz pozostawiony w szatni, a nie mogę doprosić się paragonu !
Pracownik odsyła mnie do szefa, który jest akurat niedostępny!
Może tak kontrola Skarbówki?

08:49, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cielakcielak

0 0

KorYtko teraz ważniejsze , niż wierność ,,ideałom". Był Buhaj, była dobra PO, był M.- była dobra PO, jest nowy starosta, liczy się KORYTO! A brzucho rośnie

13:05, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

malamala

0 0

a ta kloskowa to jest jakas rodzina z ta co robi paznokcie i ma solarium?bo ta dziewczyna o wszystkich wszystko wie a patrz jejn rodzinka nie lepsza masakra jakas ta cala martynka jest

14:04, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EWAEWA

0 0

W PCK to tez bylo takie SERDUSZKO

14:40, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaona

0 0

to to samo serduszko tyle,że serduszko mole zjadły

15:42, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

samisami

0 0

Tak, Martynka to rodzinka. A solarium to wylęgarnia plotek.

16:32, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robakrobak

0 0

Następny na kierownika skarge napiszą pracownicy WTZ w Liszkowie. Jak tam jest wiadomo.

19:54, 04.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRACOWNIKPRACOWNIK

0 0

CZY MOŻE MI KTOŚ WYTŁUMACZYĆ CZY W KAŻDYM DPS PRZYLEGŁYM STAROSTWU POWIATOWEMU W PILE PODLEGA TAKIE STANOWISKO JAK SPECJALISTA OD SPRAW MERYTORYCZNYCH ? CZYLI OD CZEGO PYTAM SIĘ ZASADNICZO ???

16:39, 05.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zorientowanyzorientowany

0 0

No niestety wiadomo, ale miejmy nadzieję, że lawina ruszyła dzięki pracownikom Falmierowa, którzy przerwali milczenie i nasi nowi włodarze przyjrzą się wszystkim tego typu placówkom. Nie kontrolujcie tylko dokumentów bo tam jest porządek, zamiast zajmować się uczestnikami trzeba robić dokumenty. Przyjrzyjcie się relacjom międzyludzkim, to one powinny być najważniejsze w tych instytucjach bo to oni są dla nas a my dla nich.

11:03, 06.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytampytam

0 0

Bo kolejne dokumenty to domena PCPR, a szczególnie administratorów-kontrolerów : Gwidonka i Zosieńki. Czegóż to oni jeszcze nie wymyślą????????????????
Chora papierologia w DPS i WTZ. nie pozwala normalnie pracować i zajmować się mieszkańcami czy uczestnikami.

20:02, 06.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

27QC627QC6

0 0

BIEDNA PANI PIELĘGNIARKA Z PCK TERAZ WIELKA PANI DYREKTOR PRZYNIESIONA PRZEZ PANA B....

18:41, 07.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

j23j23

0 0

Ja tez jestem za porządna kkontrola we wwszystkich dps

21:50, 07.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzywaczGrzywacz

0 0

A Paweł musiał się oganiać od grubej Jolki ze starostwa. Tak za nim latała.Taka stara, czas ją wyminić na nową.

16:00, 08.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gołąbekgołąbek

0 0

Jaki Paweł? Paweł J. - buuuuhaaaahaaa

16:01, 08.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

J23J23

0 0

Syty nigdy nie zrozumie głodnego a szkoła bo od takich osób wymaga się empatii ale czy te osoby rozumieją znaczenie tego slowa

19:11, 08.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zmiażdżonyzmiażdżony

0 0

niemało dokumentów było dorabianych ... w różnych sprawach i po czasie

19:49, 08.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pexpex

0 0

wiadomo, trzeba by było zapytać byłych pracowników, a trochę ich było! Ciekawe dlaczego...?

20:50, 08.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ziomziom

0 0

Konkrety proszę !

08:06, 09.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

malaczarnamalaczarna

0 0

Podobnież kierowców WTZ i DPS oskarża się o kradzieże paliwa, mimo iż się im nigdy tego nie udowodniło, pracowników zatrudnia po znajomości. Co niektórzy potrafią przespać cały dzień a kierownictwo tylko milczy i chwali haha. W końcu to dobra przechowalnia do emerytury prawda :)
Jeśli wiedzielibyście jakie są rotacje pracownicze w tych placówkach to byście się złapali za głowę a kierownicy tych placówek nawet się tym chwalą...
Wszyscy wolą siedzieć cicho bo psychicznie już nie wyrabiają, każdy ceni pracę jakakolwiek by to nie była.
Problemów szukajmy od dołu a dojdziemy bardzo łatwo do psującej się głowy.
To ma być pomoc niepełnosprawnym ruchowo i umysłowo?
Tak relacjonuje jeden z byłych pracowników podobnej instytucji...

11:11, 09.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrolTrol

0 0

A ksiądz na kawie juz był ? Jakoś etat musi wykazać bo przecież nie przy chlopakach

13:58, 09.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nextnext

0 0

Oj, po powyższych wpisach premii za I kwartał nie będzie, nie będzie... :(

16:27, 09.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

0 0

ale są jeszcze byli zastępcy burmistrzów i byli burmistrzowie
panie premierze jak żyć odprawy juz nam sie skończyły hahaahahaha

18:05, 09.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cielaczekcielaczek

0 0

MASZ RACJĘ. GRUBA JOLKA MUSI ODEJŚĆ

09:38, 10.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LaluniaLalunia

0 0

Przy p.dyrektor to co niektóre rodzinki pasły się na krzywdzie ludzi ciężko chorych. Rodzinka z Bagdadu, Rudy, pani P. a pózniej do kosciółka bo sumienie dręczy, nie wspomnieć o wycieczkach na koszt podopiecznych...brawooo dorobkiewicze....buachachacha...tak to każdy może....

11:05, 10.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

misiamisia

0 0

Dosyć krzywdy wszystkim narobiła. Tacy nie powinni zajmować wysokich stanowisk a tym bardziej w Starostwie. Na taczki z taka przewrotna babą

13:21, 10.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kajakaja

0 0

Co masz przeciwko rozwódkom? Pracować nie mogą?? Żony policjantów to ktoś gorszy od ciebie? Musisz mieć bardzo niską samoocenę?? Nie zauważyłam by w DPS pracował ktoś z musu, tobie jak się nie podoba i nie podobają ci się ludzie, którzy tam pracują to się zwolnij.....na twoje miejsce wejdzie ktoś normalny a nie taka plotka z niską samooceną! !,

10:03, 11.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

j.j.

0 0

do -i- o petycji podpisywanej w jej własnym gabinecie nie wiedziała? dziwne

16:16, 14.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

0 0

jaka kontrola? hahaha

16:18, 14.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POpieram MisięPOpieram Misię

0 0

misia +1
Gruba Jola dosyć krzywdy wszystkim narobiła. Tacy nie powinni zajmować wysokich stanowisk a tym bardziej w Starostwie. Na taczki z taka przewrotna babą

18:03, 14.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PAXPAX

0 0

Nic sie nie dzieje!

11:05, 15.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

0 0

Kompetencje zawodowe u kolesiów POwsadzanych do dpsów i do innych placówek? Ze świecą by szukać tych rzeczywistych...
A swoje wykształcenie - niezgodne z wymogami - w dpsach i pomocy społecznej uzupełniali z prędkością światła już po zatrudnieniu.
I zgadywać nie trzeba, że najczęściej były to podyplomówki pod tytułem: Zarządzanie i organizacja pomocy społecznej.
Bo wiadomo: na lata rządów POlityczna partia liczyła i dyrektorskie stołki mieć musiała. A żeby to mieć - trzeba skończyć podyplomówkę. Jak skończył i w jakim czasie - nikt przyszłego dyrektora nie zapyta, hehe. Bo robotę straci.
Takie to się , panie , cudeńka działy...
A że nawet po skończeniu tych podyplomówek i tak pojęcia nie mają po co się im to przyda i z czym się to żre - to powiat ma takie " kwiatki" pozatrudniane na stanowiskach głównych.
Administracji.

21:11, 15.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RERE

0 0

niestety, każdy się boi o pracę, a w internecie nikt nie jest anonimowy...

17:19, 16.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zombizombi

0 0

A gdzie ludzie maja się wyzalic jak nie w internecie Mamy wolność i demokrację czy jesteśmy w niewolę

21:01, 17.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kajakaja

0 0

Pytanie......czy kogoś obchodzą wasze żale ?? Można pisać, tylko co to zmieni??

12:12, 18.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

capricapri

0 0

Może nic nie zmieni, ale może da do myślenia osobom kierującym takimi placówkami.

17:41, 18.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elkaelka

1 0

w każdym zakładzie pracy dyrekcja nic sobie nie robi z pracownika.najbardziej uwielbiani są przydupnicy i donosiciele.pracy dużo ..kasy mało ,a docenienia człowieka wcale.co za czasy,, płakać się chce.

12:09, 19.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

były pracownikbyły pracownik

0 0

pytam się czy ci ludzie mieszkający z dps muszą być traktowani jak w obozach ? kapiel oo a trzeba po co, brudni 2 tygodnie w tych samych ciuchach, opiekun zamiast się opiekować stroi pokoje by ładnie wygladało, lecz smierdzi cóz, a gdy ktoś umiera nikt nie raczy przyjśc nawet zajrzeć To się nazywa poszanowanie godności ludzkiej, tak te wpisy niczego nie zmienią ale może chociaż dadzą do myślenia

07:22, 21.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownik dps pracownik dps

0 0

To ciekawe, a jaki to dom? Bo u nas toalety mieszkanek 2 razy dziennie, panie pachnące i zadbane,kto odwiedza nasz Dom zawsze chwali.

21:52, 24.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

też pracownikteż pracownik

0 0

nie potrzebnie się nakręcasz i odpowiadasz takiemu idiocie nie mającym nigdy styczności z podopiecznymi DPSów :) piszą, co wiedzą a że pustka w głowie to widać po wypowiedzi :) my wiemy jak jest i się wstydzić nie musimy. temat się wypalił to próbują z innej strony uderzyć :)

21:38, 26.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownik :)pracownik :)

0 0

Masz racje. Kto nie ma z podopiecznymi styczności to niech nie gada. Nie mamy sobie nic do zarzucenia w sprawie opieki nad mieszkańcami. Nie jedna osoba chciałaby mieć taką opiekę i takie warunki bytowe jak one. Przykro tylko patrzeć jak inni szukają sensacji a u siebie ich nie widzą.

15:16, 27.02.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%