- Projekt był realizowany pod kierunkiem pani Anity Kocunik, nauczycielki informatyki. Uczniowie klas piątych i szóstych, pracując w zespołach przez kilka miesięcy tworzyli interaktywne modele zwierząt z wykorzystaniem LEGO Education Spike Prime, Ozobotów, Robobloq oraz drukarki 3D. Efektem ich pracy była makieta cyfrowego ZOO, w której roboty symulowały zachowania prawdziwych zwierząt - od skaczącego królika, przez bujającą się małpę, aż po ryczącego lwa - informuje dyrektor szkoły Jolanta Lubińska.


Prace uczniów podziwiał m.in. wójt gminy Białośliwie Dawid Tatera.
[FOTORELACJA]1818[/FOTORELACJA]
Projekt był elementem inicjatywy „Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2030 - Wielkopolskie Laboratoria Informatyczne” i miał na celu rozwijanie kompetencji STEAM: naukowych, technologicznych, inżynieryjnych, artystycznych i matematycznych.
Spadł paralotniarz
No i w piz-du wylądował
Siara
10:28, 2025-12-16
Nowe warunki 800 plus? Ministra chce zmian
Zabrać te dodatki. Dlaczego z moich pieniędzy jest finansowana patola pod szyldem disco polo, papierosów oraz piwa i wódki? Dlaczego? ? ?
Normalny
08:44, 2025-12-16
Переваги та недоліки швидких онлайн-кредитів
Co to kur.. ma być? Po jakiemu to? Co to za szlaczki? Już was do reszty powaliło? To polski portal jest. No chyba, że coś się zmieniło. ukraincy na ukraine walczyć za kraj a nie panoszyć się po naszym.
Edziu
06:20, 2025-12-16
Ogołocił ołtarz i poszedł z łupem... na złom
Jakim trzeba być zwyrolem żeby dopuścić się takiego świętokradztwa?
😱😱😱
00:07, 2025-12-16
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz