- Projekt był realizowany pod kierunkiem pani Anity Kocunik, nauczycielki informatyki. Uczniowie klas piątych i szóstych, pracując w zespołach przez kilka miesięcy tworzyli interaktywne modele zwierząt z wykorzystaniem LEGO Education Spike Prime, Ozobotów, Robobloq oraz drukarki 3D. Efektem ich pracy była makieta cyfrowego ZOO, w której roboty symulowały zachowania prawdziwych zwierząt - od skaczącego królika, przez bujającą się małpę, aż po ryczącego lwa - informuje dyrektor szkoły Jolanta Lubińska.
Prace uczniów podziwiał m.in. wójt gminy Białośliwie Dawid Tatera.
[FOTORELACJA]1818[/FOTORELACJA]
Projekt był elementem inicjatywy „Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2030 - Wielkopolskie Laboratoria Informatyczne” i miał na celu rozwijanie kompetencji STEAM: naukowych, technologicznych, inżynieryjnych, artystycznych i matematycznych.
Starosta Zdzierela: "Łączymy siły dla dobra kolejki"
Panie Zdzierela a kiedy w końcu zostanie zakończony remont ulicy Wojska Polskiego ? Ileż można się *%#)!& uśmiechać zamiast ciężko pracować ? Ile ta ulica będzie jeszcze tak stać rozryta ? Przecież tam się na niej nic nie dzieje ! DO ROBOTY UŚMIECHNIĘTE LESERY ! 😡
Uśmiechnięta Polska
14:17, 2025-05-12
Kacper Woryna najlepszy na IMP Challenge w Pile
obchodzi bo inaczej nie byłoby modernizacji stadionu a ilość kibiców świadczy o tym że jest zainteresowanie (czy inne dziedziny sportowe też?, można wybierać)
a jednak
13:41, 2025-05-12
Rusza kolejny etap S10: Wałcz - Piła Północ
Dzięki PiS.♥️
Super
13:14, 2025-05-12
Wieloodcinkowy serial
A może o Pegasusie coś ciekawego Pan napisze?
Obywatel
12:24, 2025-05-12
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz