- Projekt był realizowany pod kierunkiem pani Anity Kocunik, nauczycielki informatyki. Uczniowie klas piątych i szóstych, pracując w zespołach przez kilka miesięcy tworzyli interaktywne modele zwierząt z wykorzystaniem LEGO Education Spike Prime, Ozobotów, Robobloq oraz drukarki 3D. Efektem ich pracy była makieta cyfrowego ZOO, w której roboty symulowały zachowania prawdziwych zwierząt - od skaczącego królika, przez bujającą się małpę, aż po ryczącego lwa - informuje dyrektor szkoły Jolanta Lubińska.
Prace uczniów podziwiał m.in. wójt gminy Białośliwie Dawid Tatera.
[FOTORELACJA]1818[/FOTORELACJA]
Projekt był elementem inicjatywy „Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2030 - Wielkopolskie Laboratoria Informatyczne” i miał na celu rozwijanie kompetencji STEAM: naukowych, technologicznych, inżynieryjnych, artystycznych i matematycznych.
Groźny pożar na Zielonej Dolinie
goracy popiol z kominka.
jarzebiak
13:25, 2025-10-21
Gdy słowa zamieniają się w groźby…
A dlaczego pan Henryk nie napisze felietonu o sznurze wiszącym i gałęzi uginającej się pod ciężarem???
❓❓❓
10:40, 2025-10-20
W Szydłowie pięknie śpiewali poezję!
Mały pistolecik z Powiatu mógł się lepiej za zombie przebrać ! Lepiej by wyglądał i pasował do daty niż te sprane jeansy , wyciągnięty sweterek i brudne okularki na wątłej piersi - ale poruta
Oracz z Gromadna
21:59, 2025-10-19
Ważna decyzja prezydenta. Staż pracy liczony inaczej
Prawdziwi Polacy kochają naszego prezydenta♥️🥰😘
Super
19:03, 2025-10-18
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz