Zamknij

Quiosque i KFC znów w Kasztanowej. Znane marki ponownie otwarte w Pile

13:18, 30.04.2025 Aktualizacja: 13:20, 30.04.2025
Skomentuj

W Atrium Kasztanowa trwa sezon powrotów. Po przerwie spowodowanej remontem ponownie otwarty został popularny lokal KFC, a kilka dni wcześniej do swojego dawnego miejsca wrócił salon odzieżowy Quiosque. Obie marki dobrze znane mieszkańcom Piły ponownie zapraszają klientów do swoich zmodernizowanych przestrzeni.

Dzisiaj w Atrium Kasztanowa swoje drzwi ponownie otworzyła restauracja KFC. Po odświeżeniu lokalu, marka wraca z dobrze znanym menu opartym na daniach z kurczaka, cieszącym się niesłabnącą popularnością wśród mieszkańców regionu.

Obecność KFC w centrum to nie tylko kulinarna oferta, ale również gwarancja stałego zainteresowania klientów, którzy doceniają komfortową lokalizację i znaną jakość.

W ubiegłym tygodniu do Kasztanowej powróciła także marka Quiosque. Po krótkiej nieobecności salon odzieżowy znów działa w swoim wcześniejszym lokalu naprzeciwko drogerii Hebe.

Quiosque to jedna z największych polskich marek modowych z niemal 30-letnim doświadczeniem, oferująca elegancką odzież i dodatki dla kobiet. W salonie dostępne są stylizacje na każdą okazję - do pracy, na co dzień i na wyjątkowe wyjścia. Bogata oferta fasonów, kolorów i wzorów, a także torebki marki Nobu, dopełniają całość modowej propozycji.

W kwietniu do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączyły także nowe marki. Zahir Kebab, otwarty na początku miesiąca w strefie foodcourt na pierwszym piętrze; to długo oczekiwana opcja gastronomiczna. Lokal o powierzchni 98 m² oferuje dania inspirowane kuchnią Bliskiego Wschodu - kebaby i falafele w różnych wariantach, świeże sałatki i dodatki – które już zyskały grono stałych klientów.

Z kolei salon Verona, który zadebiutował w centrum kilka dni przed Zahirem, to propozycja dla miłośników wysokiej jakości biżuterii. Marka oferuje eleganckie kolekcje ze złota i srebra, idealne zarówno na co dzień, jak i jako prezent na wyjątkowe okazje. Jej obecność w Atrium Kasztanowa odpowiada na rosnące zainteresowanie produktami z segmentu premium.

- Z radością obserwujemy, jak Atrium Kasztanowa umacnia swoją pozycję na mapie handlowej Piły. Powroty tak rozpoznawalnych marek jak KFC i Quiosque oraz pojawienie się Zahira i Verony potwierdzają, że nasze centrum pozostaje atrakcyjnym miejscem zarówno dla klientów, jak i dla partnerów biznesowych - mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Centrum Atrium Kasztanowa.

(fp)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%