Zamknij
REKLAMA

Jak usprawnić pracę recepji w placówkach medycznych?

18:08, 26.11.2021 | materiały partnera

Sprawna i bezstresowa obsługa pacjentów w recepcjach to naprawdę spore wyzwanie. Nadal najpopularniejszą metodą umawiania wizyt jest rozmowa telefoniczna, ale dołączyło do niej już wiele innych kanałów komunikacyjnych, jak formularze zgłoszeniowe, smsy, e-maile. Z jednej strony daje to właścicielom placówek medycznych ogromne pole do popisu, można dotrzeć do pacjentów na tak wiele sposobów. Z drugiej strony, dobre zarządzanie całością tej komunikacji okazuje się często bardzo problemowe. Pojawiają się nieodebrane połączenia, ominięte maile, zdenerwowani klienci i chaos. Czy daj się tych problemów jakoś uniknąć? Jak wspomóc swój zespół, gdy prowadzimy przychodnię lub innego rodzaju placówkę medyczną?

Ułatw pracę swojej recepcji

Zakres obowiązków pracowników w recepcji jest bardzo duży. Codziennie tłok na miejscu lub dzwoniący telefon. Długie wyczekiwanie na linii, gdy dzwonimy umówić wizytę… Któż z nas tego nie zna? Kto z nas się przez to nie denerwował? Tymczasem osoba, która ma odebrać telefon cały czas obsługuje pacjentów na miejscu. Stres dotyczy zatem obu stron i dla nikogo te sytuacje nie są korzystne. Wydajność pracy spada, pacjenci mogą zdecydować się na wizytę gdzie indziej, a dodatkowo wyrazić niepochlebną opinię w naszych mediach społecznościowych. Chyba wszyscy wolelibyśmy takiej sytuacji uniknąć. Rozwiązaniem jest zastosowanie w swojej przychodni elastycznych narzędzi do obsługi klientów, które w ogromny sposób pomogą nam usystematyzować naszą pracę i łatwiej ją nadzorować. Poznaj Thulium, a Wasza praca stanie się nie tylko łatwiejsza, ale także bardziej produktywna.

Komfortowe rozmowy przez telefon

Optymalne oprogramowanie dla przychodni, jakim jest system Thulium pozwala na zastosowanie w placówkach medycznych przydatnych rozwiązań, znacznie ułatwiających kontakt z pacjentami, kompleksowe ujęcie całości komunikacji i szybkie reagowanie na ewentualne problemy. Wiodącym sposobem umawiania pacjentów nadal jest rejestracja telefoniczna. Jedną z gałęzi systemu Thulium jest menu głosowe IVR – Interactive Voice Response. Umożliwia ono interaktywną obsługę dzwoniącej osoby, ma w sobie funkcjonalność call center, dzięki czemu wpływa na znaczący progres automatyzacji obsługi. Pacjent, który dzwoni do Waszej placówki medycznej najpierw ma możliwość wysłuchania komunikatu, a dzięki wybieraniu tonowemu może połączyć się od razu z odpowiednim działem. Wpływa to pozytywnie na szybkość odbierania połączeń, jakość rozmowy, a co za tym idzie, zadowolenie klienta z kontaktu.

Satysfakcjonująca obsługa we wszystkich placówkach

Oprogramowanie dla przychodni pozwala na kolejkowanie rozmów, ale także oddzwanianie. Twój kalendarz zapełni się wizytami umówionymi w elegancki i komfortowy sposób. Zyskasz jeszcze jedną przewagę nad konkurencją. Thulium obejmuje kontakt z pacjentami w sposób kompleksowy. Dzięki zapisywanej karcie klienta masz szybki dostęp do całości waszej komunikacji, zarówno do e-maili, czatów, jak i rozmów telefonicznych. Informacje mogą przepływać bez problemu pomiędzy placówkami, dzięki czemu we wszystkich miejscach pacjent może być obsłużony tak samo dobrze. Więcej informacji o elastycznej i dobrze działającej obsłudze klienta znajdziecie pod adresem: https://thulium.com/pl/industries/medical/

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%