Zamknij
REKLAMA

To koniec kultowej postaci z reklamy? Z ekranów zniknie...

03.09.2021

To koniec kultowej postaci z reklamy? Z ekranów zniknie...

Ruszyła nowa kampania nowych serków Danio. Po raz pierwszy od 16 lat nie znalazł się tam "Mały Głód". Co stało się z tą kultową postacią? 

Mały Głód był związany z marką serków Danio przez 16 lat. Nowa kampania ruszyła z początkiem września, ale już bez "Głoda". 

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, brak Małego Głoda w reklamach Danio jest zmianą "długoterminową".

- Nowy serek Danio, który właśnie pojawił się na rynku, ostatecznie pokonał swojego odwiecznego rywala. Mały Głód poczuł, że potrzebuje zupełnie nowych wyzwań. Po tylu latach wspólnych zmagań, pewnie będzie nam go wszystkim brakowało - komentuje dla Wirtualnych Mediów Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki w Danone.

Okazuje się jednak, że "Mały Głód" nie znika z przestrzeni publicznej, a swoje siły ma wykorzystać gdzie indziej. Teraz "Mały Głód" łączy siły z Too Good To Go. Ma dołączyć do zespołu pogromców marnowania jedzenia. 

- Wspólnie z nami będzie ratował paczki-niespodzianki, edukował i walczył z nowym wrogiem - koszem na śmieci - informuje Too Good To Go.

Jak informuje Magdalena Marzec, head of marketing, Too Good To Go, decyzja "Małego Głoda" jest dobrze przemyślana. 

- Psotliwy bohater wykorzysta wszystkie swoje zdolności i zaskoczy pomysłowością w walce z marnowaniem żywności. Jego transfer bardzo cieszy, gdyż Danone jest jednym z pierwszych producentów, z którym podjęliśmy współpracę przy ogólnopolskiej kampanii “Często dobre dłużej”

- informuje w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Magdalena Marzec, head of marketing, Too Good To Go.


komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz