OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, od lat stawia na działania, które łączą wartości firmy z inspirującymi artystami. Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z Darią Zawiałow - ambasadorką OSHEE - oraz Braćmi Kacperczyk. Efektem tej kreatywnej współpracy jest wyjątkowa premiera Live sesji utworu „TOM YUM”, która zadebiutowała 27 czerwca 2025 roku. Projekt, realizowany z udziałem OSHEE jako producenta, nie tylko celebruje autentyczne emocje, ale również towarzyszy premierze witaminowej lemoniady OSHEE w nowej, designerskiej butelce.
27 czerwca 2025 r. premierę miała wyjątkowa Live sesja Darii Zawiałow i Braci Kacperczyk, podczas której fani mogli usłyszeć nową wersję utworu „TOM YUM”. To połączenie kreatywności, autentyczności i świeżego spojrzenia na muzykę. Bracia Kacperczyk nie tylko dołączyli do projektu, ale specjalnie na tę okazję dopisali nową zwrotkę, tworząc niepowtarzalną wersję znanej już piosenki.
„Współpraca z OSHEE to dla mnie coś więcej niż rola ambasadorki - to możliwość serwowania słuchaczom nowych muzycznych niespodzianek. Przez ostatnie miesiące zrealizowaliśmy wspólnie teledysk do utworu „Dziewczyna Pop”, który został zarejestrowany w Miami. Marka OSHEE wsparła również najważniejszy klip w moim życiu - klip do „Ballady o Niej”, który został zrealizowany w Nowym Jorku. OSHEE jest także głównym patronem koncertu pod PGE Narodowym. Do grona magii, którą tworzymy razem dołącza dziś live sesja do utworu „Tom Yum”, z udziałem braci Kacperczyk - moich wspaniałych kolegów. Bardzo się cieszę, że przyjęli moje zaproszenie, bo choć ten numer nigdy nie był typowany na singla, zyskał ogromną sympatię słuchaczy. Bracia napisali niesamowitą zwrotkę, która stała się dopełnieniem utworu. Kto wie, być może zgodzą się na występ wraz ze mną i zespołem, w wersji już całkowicie live, siódmego września w Warszawie dla blisko piętnastu tysięcy osób” - mówi Daria Zawiałow, ambasadorka OSHEE.
OSHEE zaprosiło Braci Kacperczyk do tego projektu, stawiając na ich oryginalne brzmienie i autentyczność, które doskonale rezonują z wartościami marki.
„Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować ten projekt razem. Zostaliśmy zaproszeni do muzycznego świata Darii i od razu poczuliśmy, że to naturalne połączenie. OSHEE dało nam przestrzeń, żeby zrobić to po swojemu, a efekt? Jest totalnie nasz” - podkreślają Bracia Kacperczyk.
Link do utworu: https://youtu.be/I2_JV9nXyRo
W teledysku można także zobaczyć lemoniadę witaminową OSHEE - produkt, którego opakowanie właśnie przeszło metamorfozę. Lemoniady w nowej odsłonie to połączenie świeżości, funkcjonalności i nowoczesnego designu. Butelka o unikalnym kształcie, z tłoczonym logotypem OSHEE oraz metalizowaną etykietą, przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Duże, soczyste owoce podkreślają smak i lekki charakter produktu. Lemoniady dostępne są w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch bez dodatku cukru. To kolejny krok w rozwoju portfolio marki, skierowany do konsumentów, którzy poszukują napojów nie tylko funkcjonalnych, ale też wpisujących się w ich styl życia.
„W działaniach jakie podejmujemy w OSHEE od lat stawiamy na autentyczność i emocje. Chcieliśmy stworzyć projekt, który będzie prawdziwy - zarówno w warstwie muzycznej, jak i wizualnej. Daria Zawiałow i Bracia Kacperczyk to osobowości, które przyciągają energią, dlatego tak świetnie wpisują się w filozofię naszej marki, ale i klimatu lemoniad witaminowych OSHEE - towarzyszymy ludziom w ich codziennych, ważnych momentach. Cieszymy się, że to właśnie z nimi możemy zaprezentować nową formę lemoniad, która bezpośrednio nawiązuje do naszej ikonicznej butelki 555 ml” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor Marketingu OSHEE.
Współpraca obejmuje kampanię 360°, w której skład wchodzą działania digital, kampania TV, emisja w kinach oraz outdoor w największych polskich miastach. Producentem wykonawczym klipu jest dom produkcyjny LEMON.
OSHEE - jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat - marka jest obecna już w ponad 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje pierwsze miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
Źródło informacji: OSHEE
Nowa umowa na czołgi K2 coraz bliżej. "Wzmocnić polski
To masowe wyrzucanie naszych pieniędzy przez ,,polityków,, z bożej łaski powinno skończyć się długoletnimi odsiadkami (bez zawieszenia).
***
09:08, 2025-07-08
Jak poprawić recykling Marszałkowie chcą zmian w defini
Rozwiązanie godne nagrody Nobla. Wszystkie kłopoty znikają po zmianie definicji rzeczy do tej pory podlegających kryminalizacji. Kradzież, oszustwo, nawet morderstwo można przecież nazwać inaczej i zaliczyć do postępowań nienagannych. Inteligencja pięciolatka, czy działanie dla własnych korzyści. Po prostu syfiarze.
***
09:02, 2025-07-08
W Białośliwiu powstanie Klub Malucha
To wszystko pomysły i cele Rutka - brawo za kontynuację poprzednika!
Swojak
22:32, 2025-07-07
Sławomira Król szefową powiatowych ludowców
Gdzie jest Pikulik i Gdaniec?
Jarek
20:51, 2025-07-07