Nowy lokal o powierzchni 364 metrów kwadratowych zlokalizowany jest w atrakcyjnej części pasażu - tuż przy schodach prowadzących do kina Helios, w miejscu wcześniej zajmowanym przez drogerię Rossmann.
Salon łączy ofertę obu marek, tworząc wygodną i kompleksową propozycję dla klientek szukających modnych, sprawdzonych ubrań na każdą okazję.
Oferta obu brandów skierowana jest do kobiet. Greenpoint ceniona jest za klasyczne fasony i elegancję w codziennym wydaniu. Ubrania projektowane są przez kobiety, które doskonale znają potrzeby swoich klientek.
Z kolei Top Secret proponuje ubrania w stylu miejskim i smart casual, inspirując kobiety do wyrażania siebie poprzez styl.
Obie marki - od początku 2024 roku należące do jednej spółki - coraz częściej występują wspólnie w ramach jednego lokalu, co pozwala zwiększyć wygodę zakupów i spójność wizerunkową.
Wprowadzenie takiego konceptu do centrum Kasztanowa wpisuje się w trend łączenia marek pod wspólnym dachem, z korzyścią dla klientów i partnerów handlowych.
Salon Greenpoint i Top Secret to nowa jakość na lokalnej mapie modowej, a zarazem przykład efektywnej strategii rozwoju portfolio w ramach jednego właściciela.
"Szydercy" - odcinek 15
Szalbierz, ten to ma dupę, jak dwa radzieckie telewizory Rubin. Mógłby dupą ubijać kostki brukowe w Tucznie koło zamku Wedlów.
sowietskojeigristoje
18:52, 2025-07-17
W Nieżychowie powstanie sensoryczny ogród miododajny
Beznadzieja.
Kaziu
16:58, 2025-07-17
Polska brunatnieje
Braun nie lubi żydów, a codziennie modli się do żyda wiszącego na dwóch deskach. Ale on jest głu-pi.
xd
16:56, 2025-07-17
Polska brunatnieje
Polska nie jest brunatna tylko wraca do fabrycznych ustawień , nazywanie Polski brunatną jest obrazą dla kraju który wycierpiał tyle od brunatnych Niemiec i czerwonej Rosji .
kobraski
15:49, 2025-07-17
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz